• Ik heb net overdatum melk gedronken
    UDKJHFLKFJ; gatverdamme wat een kutsmaak, ik drink meestal het laatste uit het pak en dat mag dan wel van mn ouders dus ik drink mooi wat, maar o my god wat smaakte het verschrikkelijk, ik ga zo echt over mn nek ofzo, bah bah bah! D:
    Echt heel verrot smaakt het, en rodjhlk;hdl; gatver gewoon in 1 woord gross.
    Oh dit moest ik delen, omdat ik hier dus echt dood ga.

    Iemand ook wel eens zoiets meegemaakt D": ?


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    IK :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    daarom drink ik altijd verse melk, en de rest geef ik aan mijn broertje. :3


    They fell in love, didn't they?

    Ieuwl dat is goor.
    Jaa, met Mayonaise, heel goor , waterig.
    En sindsdien, kijk ik altijd op alle datums van alles en nog wat!

    EWWWW.
    ja, een paar kaar met pudding. Toen zaten er van zo'n stukjes in en ik ging helemaal van asdf;djsuigjsf.
    omg zo vies, nu check ik het altijd :l


    I live for the applause, you will die for it.

    Tsja mijn moeder was 2 weken naar Canada en daar had ik even geen rekening mee gehouden dus ik drink mooi een pak melk op van like zoveel maanden geleden weet ik het eigenlijk.

    @Dislike, LOL drinkt hij het dan op? o__o


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Nón, alleen met chips wat de hele nacht in een schaal heeft gelegen, en dat 's ochtends nog een keer op eten. Dan is het eh, slap, vochtig -ja het stond onder een open raam-, en eh niet zo lekker.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ja, laatst nog. Oma - die een beetje dement aan het worden is - kwam logeren en had chocolaatjes mee. Dus ik denk, oh, lekker, laat ik er eens ééntje nemen. Oh, dat was zó enorm mega smerig disgusting. Mijn broertje en moeder hadden er ook één, was niet te vreten zeiden ze, haha. Even later, kijkt m'n pa op de verpakking. Houdbaarheidsdatum: Huppeldepup 2003.
    We hebben het tien keer overgelezen, maar het stond er echt. Ik heb chocola gegeten dat in 2003 al over datum was en het is nu 2011. Nu controleer ik altijd datums 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nope, god zij dank niet!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ik drink nooit melk (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Soundeffect schreef:
    Ja, laatst nog. Oma - die een beetje dement aan het worden is - kwam logeren en had chocolaatjes mee. Dus ik denk, oh, lekker, laat ik er eens ééntje nemen. Oh, dat was zó enorm mega smerig disgusting. Mijn broertje en moeder hadden er ook één, was niet te vreten zeiden ze, haha. Even later, kijkt m'n pa op de verpakking. Houdbaarheidsdatum: Huppeldepup 2003.
    We hebben het tien keer overgelezen, maar het stond er echt. Ik heb chocola gegeten dat in 2003 al over datum was en het is nu 2011. Nu controleer ik altijd datums 8D

    Hahahaha hier moest ik hardop om lachen. xD

    Wat zielig voor je oma dan. :c


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik heb ooit Coco Pops met zes dagen over de datum melk. Was gewoon goed te eten hoor. Wij eten zo vaak dingen over de datum, allemaal een sterke maag thuis x)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sweeney schreef:
    Ik heb ooit Coco Pops met zes dagen over de datum melk. Was gewoon goed te eten hoor. Wij eten zo vaak dingen over de datum, allemaal een sterke maag thuis x)

    o___o bah.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    2D schreef:
    (...)
    Hahahaha hier moest ik hardop om lachen. xD

    Wat zielig voor je oma dan. :c


    We hebben het haar maar niet verteld dat het uit 2003 kwam 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Volgens mij nog nooit meegemaakt (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Daarom ruik ik dus altijd aan melk voor dat ik er iets mee doe. Als het over datum is, stinkt het dan ook als de tyfus.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 15:10 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.