• Ik schrok me kapot, kreeg ineens een gastenboek bericht, van mijn vriend, hier.. Hahahaha. Hoe lief is dat, hij heeft zich ook aangemeld op Q, geef hem een hartelijk welkom, mijn vriend;
    TheClash

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 21:25 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Romeo schreef:
    (...)
    Dan kun je het nog niet perfect schrijven? OOO met zijn band, wat doet ie en hoe heet die band dan?

    Nou juist wel, ik kan het en spreken en schrijven..xD Haha.. Ja.. Hij speeld van alles, en zingt ook en de band heeft eigenlijk nog geen naam.. xD


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Midland schreef:
    (...)
    Nou juist wel, ik kan het en spreken en schrijven..xD Haha.. Ja.. Hij speeld van alles, en zingt ook en de band heeft eigenlijk nog geen naam.. xD

    hoe kan een naamloze band toeren, zijn ze bekendd; van amerika helemaal naar france.


    We're all mad here.

    Romeo schreef:
    (...)
    hoe kan een naamloze band toeren, zijn ze bekendd; van amerika helemaal naar france.

    Wow wow wow xD Gewoon, xD Ja soort van .. ja.. Oh my gosh, is dit een verhoor ofzo? xD hahaha not that I mind ;)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Midland schreef:
    (...)
    Wow wow wow xD Gewoon, xD Ja soort van .. ja.. Oh my gosh, is dit een verhoor ofzo? xD hahaha not that I mind ;)

    Ah. Youtube-link van een liedje van de band of zo?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Reverend schreef:
    (...)
    Ah. Youtube-link van een liedje van de band of zo?

    Komt binnenkort op Youtube wel iets, staat nu nog niets ..


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Midland schreef:
    (...)
    Komt binnenkort op Youtube wel iets, staat nu nog niets ..


    Dude, that's not right. Serieus, als een naamloze band zonder enig showcase-materiaal op tour gaat van de USA naar Frankrijk.. Ik vind 't maar een beetje ongeloofwaardig, actually. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Reverend schreef:
    (...)

    Dude, that's not right. Serieus, als een naamloze band zonder enig showcase-materiaal op tour gaat van de USA naar Frankrijk.. Ik vind 't maar een beetje ongeloofwaardig, actually. (no_chears)

    En bedankt.. :8 Dan geloof jij het maar niet toch ;)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Midland schreef:
    (...)
    Wow wow wow xD Gewoon, xD Ja soort van .. ja.. Oh my gosh, is dit een verhoor ofzo? xD hahaha not that I mind ;)

    Ik ben gewoon benieuwd, een vriendje helemaal in Amerika die Q neemt, dat is toch wel wat :"D.


    We're all mad here.

    Ik snap Izzy wel, I mean, een naamloze band zonder enig materiaal die op een of andere manier genoeg fans heeft om naar europa te touren & daar ontmoet hij jou :'D
    Nouja, succes met 'm

    Mensen als jullie het niet geloven, fine maar reageer hier dan niet op, het is mijn vriend ik weet wat hij doet en waar hij weg komt etc en so on.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Aww (: Ik vind het zo lief van hem (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Dominance schreef:
    Ik snap Izzy wel, I mean, een naamloze band zonder enig materiaal die op een of andere manier genoeg fans heeft om naar europa te touren & daar ontmoet hij jou :'D
    Nouja, succes met 'm

    Nou ze zijn tamelijk onbekend maar hebben de kan gekregen om te touren zodoende


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Alcatraz schreef:
    Aww (: Ik vind het zo lief van hem (:

    Lief he


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Lieverd ik vind het harstikke leuk voor je :)

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 19:42 ]


    What is youre favo scary movie?

    touch schreef:
    Lieverd ik vind het harstikke leuk voor je :)

    I know right, thanks hun (flower)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!