• Ik schrok me kapot, kreeg ineens een gastenboek bericht, van mijn vriend, hier.. Hahahaha. Hoe lief is dat, hij heeft zich ook aangemeld op Q, geef hem een hartelijk welkom, mijn vriend;
    TheClash

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 21:25 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    HARRYHARRY schreef:
    Lief. (:
    Hoe hebben jullie elkaar ontmoet? (Als ik dat mag vragen, natuurlijk! ;D )

    Ja he <3
    Ehm.. We kende elkaar al een tijdje en van het een kwam het ander en nu zijn we bij elkaar :$ Dus hihihi (bloos)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Waar ken je hem van dan? (:


    We're all mad here.

    Huh, woont je vriend in amerika? ._.

    jaa, haha. Mijn vriend is dat nu ook aan het doen. Echt geniuss


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Romeo schreef:
    Waar ken je hem van dan? (:

    Via vrienden ;)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Midland schreef:
    (...)
    Via vrienden ;)

    Nice heb je amerikaanse vrienden, kom je daar vaak?


    We're all mad here.

    Romeo schreef:
    (...)
    Nice heb je amerikaanse vrienden, kom je daar vaak?

    Ja en ja haha


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Wow ik zou het echt eng vinden om mijn vriendje hier te zien D:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Midland schreef:
    (...)
    Ja en ja haha


    Huuuh, dus je bent 19 en gaat vaak naar Amerika? :'D
    Dure hobbie.

    Dominance schreef:
    (...)

    Huuuh, dus je bent 19 en gaat vaak naar Amerika? :'D
    Dure hobbie.

    Valt wel wat mee :') Laat ik het zo zeggen; Het kan gewoon :')


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Midland schreef:
    (...)
    Valt wel wat mee :') Laat ik het zo zeggen; Het kan gewoon :')
    Do your parents pay? ;o, waaar in amerika woont ie? Spreek jij goed engels of hij goed nederlands haha?

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 19:15 ]


    We're all mad here.

    Romeo schreef:
    (...) Do your parents pay? ;o, waaar in amerika woont ie? Spreek jij goed engels of hij goed nederlands haha?

    Ho ho ho :') Hahaha.. Nee, hij is nu niet in Amerika, ik spreek *ego* perfect Engels xD


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Midland schreef:
    (...)
    Ho ho ho :') Hahaha.. Nee, hij is nu niet in Amerika, ik spreek *ego* perfect Engels xD

    Where's he now? BIJ JOU? dat is lief, maar waar woont ie? Haha, ik doe een engelse opleiding haha, heb je er lang voor geleerd of amerikaanse familie? :"DDD


    We're all mad here.

    Romeo schreef:
    (...)
    Where's he now? BIJ JOU? dat is lief, maar waar woont ie? Haha, ik doe een engelse opleiding haha, heb je er lang voor geleerd of amerikaanse familie? :"DDD

    WTF Hahaha xD Hij is nou op tour, zit in Frankrijk, we wonen overal en nergens, maar wauw ehm.. Cool. Hoe bedoel je voor geleerd? Ik heb sinds ik klein was gewoon teveel Engelse series gekeken, hahah.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Midland schreef:
    (...)
    WTF Hahaha xD Hij is nou op tour, zit in Frankrijk, we wonen overal en nergens, maar wauw ehm.. Cool. Hoe bedoel je voor geleerd? Ik heb sinds ik klein was gewoon teveel Engelse series gekeken, hahah.

    Dan kun je het nog niet perfect schrijven? OOO met zijn band, wat doet ie en hoe heet die band dan?


    We're all mad here.