• als eerste: haai<3

    ik had een vraagje, hoe zet je een foto in je story als ''cover''. want ik weet niet hoe je dat moet doen:$

    dankjewel:9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    met [img ] en [/img ]


    Your make-up is terrible

    De link en dan tussen [img ] en [/img ]
    Zonder spaties of course.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    De link en dan tussen [img ] en [/img ]
    Zonder spaties of course.

    Ja,maar met wat voorn link?:S
    En hoe kom je nu weer aan die link dan..?:S


    This is me

    ShapeShifter schreef:
    (...)
    Ja,maar met wat voorn link?:S
    En hoe kom je nu weer aan die link dan..?:S


    Gewoon van het plaatje, zoals je het ook doet bij hoofdstukken. Als je een plaatje hebt, helemaal vol in beeld zonder andere dingen (via google bijvoorbeeld) staat er in de balk een link.


    Your make-up is terrible

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=57906 zoals dit dat is een link. Gewoon de link van waar je plaatje staat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    wat hun zeggen lol


    hyper

    Wat als dat plaatje niet op internet staat, maar op je pc?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Zetpil schreef:
    Wat als dat plaatje niet op internet staat, maar op je pc?

    Ja, idd. Dat wil ik ook is weten. ;x


    Where there is a sea there are pirates...

    Dan upload je dat plaatje op tinypic.com en neem je de direct url. ^^


    Let the Night embrace you

    Dan ga je best via Imageshack (: die site wijst zichzelf denk ik wel uit (:

    wat hun zeggen dat is het makkelijks of ga achter de leptop zitten


    hyper

    Je hebt de foto dan dus en dat klik je op je rechtermuisknop, en dat krijg je bv afbeeldings-URL kopiëren, of je krijgt Proporties en daar klik je op, bij afbeeldings-URL kan je m dus meteen tussen die

    plakken, en bij Proporties als je dat voor je heb staat er dus ook url tussen die zin die daar achter staat kopieer je en kan je dan ook ertussen plakken ;)

    Ik hoop dat je het een beetje snapt ;)

    Edit: je moet m dat wel eerst bijv op myspace, hyves, of iets anders zetten anders lukt het niet .

    [ bericht aangepast op 2 april 2010 - 12:25 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    [ img ] link van de cover. [ /img ]
    Zonder spaties.
    Als de cover op je computer staat, dan ga je naar Tinypic Daar upload je hem, en dan zet je de link tussen die [ img ][ /img ] ;'D


    Smiling but close to tears.

    Ik heb serieus nu alles geprobeert, maar het lukt gewoon echt niet! Trouwens de een zegt:

    , de ander zegt: [img ] en [/img ] en weer iemand anders zegt dat je het op hyves of myspace moet zetten. Wat is het nou? ;x

    [ bericht aangepast op 4 april 2010 - 22:02 ]


    we are radio hysteria

    TEDDYBEARRR schreef:
    Ik heb serieus nu alles geprobeert, maar het lukt gewoon echt niet! Trouwens de een zegt:

    , de ander zegt: [img ] en [/img ] en weer iemand anders zegt dat je het op hyves of myspace moet zetten. Wat is het nou? ;x

    Als het plaatje op je computer staat, moet je hem eerst even via internet uploaden zodat je een link krijgt. Dat kan via www.tinypic.com. Daarna zet je de link die je daarvan krijgt tussen dit in:

    . Als het goed is, moet het dan werken. Is het nu een beetje duidelijk..? :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.