• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 20:35 ]

    Nee :Y).


    I am an idiot, I move.

    Mijn mening is dat emo's niet bestaan en dat heb ik altijd al gezegd. Dus nee (joehoe)


    -

    JackyDaniels schreef:
    Mijn mening is dat emo's niet bestaan en dat heb ik altijd al gezegd. Dus nee (joehoe)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Waarom weet de halve school het?


    Some people feel the rain, others just get wet.

    Ik probeer nu geen mensen te beledigen, maar eigenlijk vond ik dit stukje wel grappig -

    Tips voor emo’s:
    Nu je een emo bent heb ik toch nog enkele tips voor jou:
    • Spreek constant over niet-emo vrienden over het emo-zijn. Iedere keer dat ze vragen wat het juist is zeg je hen iets anders. Maak er een heus mysterie rond.
    • Probeer uw emo muziek wel te delen met anderen als je dat kan, maar wordt vooral erg kwaad wanneer ze er niet van houden. Maar wordt ook woest als ze het wel leuk vinden en op hun beurt gaan delen met anderen.
    • Hou je van vlees? Wel dan: stop het! Wordt dringend een vegetariër want dat is een van de meest belangrijke punten om een emo te worden.
    • Als je M&M’s eet, eet dan enkel de rode op. De rest gooi je weg
    • Herinner je dat je niet dik mag zijn
    • Koop een digitale camera en maak vele foto’s van jezelf. Daai uw hoofd aangezien je enkel foto’s neemt van bepaalde delen van je hoofd. Bijvoorbeeld enkel je oog of een oor. Neem ook foto’s van willekeurige zwarte voorwerpen. Ook wit kan af en toe artistiek lijken.
    • Probeer te achterhalen hoe emo je bent.

    Bron: zoetie.be


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Eet enkel de rode M&M's :'))


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee hoor. Emo is een subcultuur met muziek en kleding enzo. Daar hoort snijden niet bij,zoveel mensen snijden zich die geen emo zijn.
    Emo heeft niks met snijden te maken,dat is een vooroordeel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Butlerholic schreef:
    Ik vind van niet.
    Wanneer je het moeilijk hebt, om verscheidene redenen. Kun je dit als 'oplossing' beschouwen.
    En ja ik spreek uit ervaring.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Trouwens, ik vind niet dat je per definitie emo bent als je jezelf snijd. Als je gewoon ongelukkig met je leven bent snijden sommige mensen zichzelf ook om de pijn uit het dagelijkse leven te vermijden.

    Er zijn zelden Emo's die zichzelf snijden. Mensen zijn ooit begonnen met zeggen dat ze zich snijden. Veel mensen denken, ik wil ook zo zijn, dus die zijn zichzelf maar gaan snijden, en zeggen dan dat ze ook Emo zijn. Maar echte Emo's snijden zichzelf (bijna) helemaal niet. De meeste die zichwel snijden, worden Wannabe's genoemd.

    Bron: emoo.come2me

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 16:28 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik dacht eigenlijk dat emo gewoon een stijl was, het snijden hoort daar toch niet bij? Weliswaar associëren veel mensen het met elkaar, maar dat wil niet zeggen dat als je het een doet het ander bent of dat als je het een bent het ander doet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Canibal schreef:
    Er is kans dat je het bent maar dat weet jezelf beter dan ik.
    Maar het is niet omdat iemand emo is dat ie zichtzelf snijd andersom is meestal wel waar


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Niet echt,
    maar ik zal niet ontkennen dat ik emo en snijden wel vaker met elkaar verbind. En ik snap nu eenmaal niet waarom mensen zichzelf zouden snijden. Maar tsja, dat ben ik.

    De meeste mensen worden 'emo' omdat ze naar zichzelf zoeken. De bijpassende "emo-muziek" heeft nogal depressieve teksten, waar je zelf ook minder vrolijk van word. Iedereen uit het anders, de meeste emo's zijn onzeker, proberen op te vallen door een aparte stijl. De meeste mensen uiten hun gevoelens, soms doen mensen dat via snijden, ik ken genoeg niet-emo's die zich snijden, het heeft niets met een stijl of cultuur te maken (:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Je moet hulpzoeken!

    Emo, betekend emotioneel.
    het is een label dat mensen toegekregen krijgen die zich anders gedragen dan alle anderen.


    Kill them with kindness.

    Je bent géén emo als je jezelf snijd. Het is een stijl die je hebt. de meeste mesen plakken er gewoon een label aan of weten net eens wat het inhoud -_-


    Only those who listen can hear