• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 20:35 ]

    emo /= snijden
    snijden /= emo
    Punt!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Ooow, maargoed. Houdt het dan maar voor je. (: Maar ga snel naar iemand die je vertrouwt en zoek hulp! Op deze manier verpest je je hele leven...



    Ik heb op school hulp gehad, maar daar werd ik alleen maar slechter van en toen stonden ze op het punt om mijn ouders erover te vertellen dus deed ik alsof alles goed ging

    Nee.

    Emo is een kleding-, haar- en muziekstijl en wordt dus niet beïnvloed door je gedrag. Als je je zelf snijdt ben je geen emo, maar eerlijk gezegt niet erg goed in je hoofd.. Mee kappen dus.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat zijn stereotypen.
    Mensen die zich snijden zijn emotioneel, en ja daar komt 'emo' wel van. Maar 'emo' wordt meer gezien als scheldwoord en andere negatieve dingen terwijl er met emotioneel zijn niks mis is.
    Met jezelf snijden natuurlijk wel, maar dat hoef ik je vast niet te zeggen.
    Ik raad je enkel aan om hulp te zoeken bij een persoon die je vertrouwt om er zo mee te kunnen stoppen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Je snijd jezelf pas uit vrustratie en boosheid. Maar het hoeft je niet perse gelijk emo te maken, zoiets had ik precies in het begin van het schooljaar, iedereen wist het opeens meteen. En emo komt van emotioneel, en is een kleding- en haarstijl.
    Ik sneed mezelf eerst ook, maar toen begon ik met krassen en nu kras ik ngo, stopen is heel moelijk als je nog diep in die fase zit, je moet gewoon een proffesioneel en vertrouwend persoon vinden...

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 17:57 ]

    Butlerholic schreef:
    Ik vind van niet.
    Wanneer je het moeilijk hebt, om verscheidene redenen. Kun je dit als 'oplossing' beschouwen.
    En ja ik spreek uit ervaring.


    Alleen spreek ik niet uit ervaring :x


    'how matter talented you are not everybody's going to like you but that's life, just stay strong' - justin bieber

    xSnoepjex schreef:
    Ik weet niet,
    wat is nou eigenlijk de definitie van emo?
    Ik dacht dat het een 'kledingstijl' was.

    Maar veel mensen zeggen dat je emo bent als je je snijd, ja.


    <3

    Emo is een stijl. Het is maar een fabeltje dat ze zich snijden. Dat doen gewoon mensen die heel depri zijn :X


    Happy Birthday my Potter!

    Tip; praat met een echte psychiator en niet met zo'n persoontje van school


    Happy Birthday my Potter!

    Excalibur schreef:
    Automutileren heeft niks te maken met de emo cultuur (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Shuffle schreef:
    (...)


    Ik heb op school hulp gehad, maar daar werd ik alleen maar slechter van en toen stonden ze op het punt om mijn ouders erover te vertellen dus deed ik alsof alles goed ging

    Dat is dus echt verkeerd wat je doet! Je moet het juist aan je ouders vertellen. Als er iemand is die werkelijk om je geeft zijn het je ouders, niemand zal zich er meer zorgen om maken dan zij.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Nee, je bent niet emo als je je snijd.
    Net zoals dat je jezelf niet hoeft te snijden om emo te zijn.

    Tot zover de wijze woorden van tante Maaike.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Butlerholic schreef:
    (...)

    Je hebt helemaal gelijk. Ik had gelukkig vriendinnen die me hielpen, waardoor het bij mij redelijk beperkt is gebleven. Je ziet er bijna niets meer van. Maar het helpt maar voor eventjes.


    Same here, dankzij mijn beste vriendin is het bij mij ook redelijk beperkt gebleven..

    En ik ben geen emo...


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Passerby schreef:
    emo /= snijden
    snijden /= emo
    Punt!


    :8


    Happy Birthday my Potter!

    Tranquillity schreef:
    Dan ben je absoluut geen emo.
    Jij ziet het als oplossing, een hele slechte (:
    Het helpt voor een moment, maar daarna zit je weer met dezelfde problemen.
    Het is een pijn verzachter voor eventjes, maar daarmee los je je problemen niet op. Dus probeer er zo snel mogelijk mee te stoppen, want het is niet goed.


    emo is een kledingstijl voor zover ik weet
    als je jezelf snijd betekent dat nog niet dat je emo bent
    kap met dat snijden want het lost niks op
    ja oke ik heb het ook gedaan en ik heb er ongelooflijk veel spijt van.
    het zorgt alleen maar voor meer problemen dus kap ermee


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.