• Ik ben vandaag stiekem ergens naartoe geweest met een jongen 8D
    Langs de ene kant voel ik me kut, want ik belieg mijn ouders. maar langs de andere kant voel ik me geweldig ;D En het geweldige gevoel is het overheersende gevoel^^
    Nu hopen dat ze er niet achter komen, want dan wurgen ze mij xd
    maar zolang mijn vriendin voor mij wil zeggen dat ik met haar weg was, is er geen probleem (:
    Het was heel erg gezellig, het enige nadeel; ik ben zo verbrand dat ik nog roder dan een kreeftje zie.
    Ik ben niet verliefd op die jongen, moest je dat denken (: het is trouwens net uit mt zijn vriendin, en zijn ex is heel erg jaloers op mij, omdat ik nu wat met hem omga. Zo zei ze dat ik een hoer was en die dingen. haha, ik ben gevleid 8D
    wie is nog al eens zo stiekem weg geweest?


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Ehm, nee, niet echt eigenlijk. Maar een vriendin van mij wel.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik, achter de rug van mijn zus :X


    -

    stiekem naar holly gegaan (toen iedereen sliep)


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    In de herfstvakantie heb ik dat gedaan. 8D

    Dus, eerst maakte ik het uit met mijn ex, omdat hij achter mijn rug flirte met andere meisjes, en dat moet ik niet. En toen gingen we in de herfstvakantie stiekem zwemmen. Dus, ik zei tegen mijn ouders dat ik naar mijn bf was geweest. En toen keerde ik met nat haar thuis, was er geen kat die zag dat mijn haar nat was. --'


    You'll never dream alone. <3

    cherrycream schreef:
    stiekem naar holly gegaan (toen iedereen sliep)


    Hoe heb jij dat geflikt? O-O


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    Hoe heb jij dat geflikt? O-O

    huissleutel, en optijd weer naar huis gaan voordat iedereen wakker word. :Y)


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Ik heb een keertje tegen mn ouders gezegt dat ik naar haarlem ging entoen benk naar rotterdam gegaan, om mijn -nu ex- vriend voor het eerst te zien. Daar zijn ze achtergekomen via mijn bankafschriften, dus dat was best dom :')


    I don't need words to feel those lips.

    Ja.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ikke toen ik julia,noel en chantou ging meeten


    We can only learn to love by loving.

    ik nog nooit eigenlijk, als ik het vraag mag ik het meestal wel :)

    uh nee, ik lieg nooit, ik mag bijna altijd. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik ben eens stiekem weggeweest met een jongen die ik toen leuk vond...
    bad idea! --'


    dream, dare, fly!

    neeh. nooit eigenlijk. ik mag ook altijd.. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    ja, vast wel een paar keer gebeurd x'D


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    Ik ben gisteren stiekem weze shoppen in een andere stad xD In een ander land xD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42