• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 20:35 ]

    Butlerholic schreef:
    Ik vind van niet.
    Wanneer je het moeilijk hebt, om verscheidene redenen. Kun je dit als 'oplossing' beschouwen.
    En ja ik spreek uit ervaring.

    StillBored schreef:
    (...)

    emo is een kledingstijl voor zover ik weet
    als je jezelf snijd betekent dat nog niet dat je emo bent
    kap met dat snijden want het lost niks op
    ja oke ik heb het ook gedaan en ik heb er ongelooflijk veel spijt van.
    het zorgt alleen maar voor meer problemen dus kap ermee

    Dat is toch wat ik zeg?
    Of vul je gewoon mijn mening aan?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Passerby schreef:
    emo /= snijden
    snijden /= emo
    Punt!

    klopt niet
    er zijn genoeg mensen die zijn emo en die snijden zichzelf niet
    emo=kledingstijl
    emo=kledingstijl
    punt (!)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat is toch wat ik zeg?
    Of vul je gewoon mijn mening aan?

    hoho rustig x)
    ja ik vulde je alleen maar aan omdat ik het ook eens wat met wat jij zei =P
    het was geen reactie op wat je zei maar een aanvulling


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    gewoon stoppen. Je zelf snijden bereik je niks mee

    En ergens kan je vervachten dat je dan uitgescholden word. Aangezien mensen het voor emo zien en het vies vinden.
    dus het ligt ook in je eigen handen, je zelf snijden is niet goed. Je krijgt littekens en voor 10 tien minuten dat je goed voelt? Daar doe je het voor ? ik zou nog eens hard gaan denken of je de volgende streep wel wild zitten? ?Je bereikt er niks mee !

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 18:06 ]


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    gewoon stoppen. Je zelf snijden bereik je niks mee


    Big girls cry when their hearts are breaking

    StillBored schreef:
    (...)
    hoho rustig x)
    ja ik vulde je alleen maar aan omdat ik het ook eens wat met wat jij zei =P
    het was geen reactie op wat je zei maar een aanvulling

    Ej, ik doe rustig! Haha =D
    Dat was dus niet aanvallend bedoeld :p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    StillBored schreef:
    (...)
    klopt niet
    er zijn genoeg mensen die zijn emo en die snijden zichzelf niet
    emo=kledingstijl
    emo=kledingstijl
    punt (!)


    /= betekent: niet gelijk aan.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Louisaaa schreef:
    gewoon stoppen. Je zelf snijden bereik je niks mee

    En ergens kan je vervachten dat je dan uitgescholden word. Aangezien mensen het voor emo zien en het vies vinden.
    dus het ligt ook in je eigen handen, je zelf snijden is niet goed. Je krijgt littekens en voor 10 tien minuten dat je goed voelt? Daar doe je het voor ? ik zou nog eens hard gaan denken of je de volgende streep wel wild zitten? ?Je bereikt er niks mee !


    Jezelf snijden is niet goed, absoluut niet. Maar dat geeft anderen niet het recht je te gaan uitschelden.
    En ja, voor die 10 minuten doe je het.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Dat is dus echt verkeerd wat je doet! Je moet het juist aan je ouders vertellen. Als er iemand is die werkelijk om je geeft zijn het je ouders, niemand zal zich er meer zorgen om maken dan zij.


    dan ken je m'n ouders niet, ik ben al niet zo'n heel perfect kind (:

    Louisaaa schreef:
    gewoon stoppen. Je zelf snijden bereik je niks mee

    En ergens kan je vervachten dat je dan uitgescholden word. Aangezien mensen het voor emo zien en het vies vinden.
    dus het ligt ook in je eigen handen, je zelf snijden is niet goed. Je krijgt littekens en voor 10 tien minuten dat je goed voelt? Daar doe je het voor ? ik zou nog eens hard gaan denken of je de volgende streep wel wild zitten? ?Je bereikt er niks mee !

    Geloof me, als je tot zo ver gekomen bent dat je jezelf gaat snijden, zijn dat geweldige 10 minuten.

    Yosemite zei op 7 mei 2011 - 18:11:

    Geloof me, als je tot zo ver gekomen bent dat je jezelf gaat snijden, zijn dat geweldige 10 minuten


    Ik weet waar ik over praat, en die 10 minuten voelen op dat moment geweldig. maar darna is het oude terug.


    Some angels have no wings.

    Yosemite schreef:
    (...)
    Geloof me, als je tot zo ver gekomen bent dat je jezelf gaat snijden, zijn dat geweldige 10 minuten.


    idd.
    Mensen die het niet doen, weten gewoon niet hoe het voelt en hoeveel het helpt en zien het alleen maar als een 'slecht' iets..
    Maar voor mij was het de enige oplossing..

    Louisaaa schreef:
    (...)

    Ik weet waar ik over praat, en die 10 minuten voelen op dat moment geweldig. maar darna is het oude terug.


    Ik weet niet of je het dan logisch vind dat je jezelf opnieuw snijdt?

    Shuffle zei op 7 mei 2011 - 18:16:Ik weet niet of je het dan logisch vind dat je jezelf opnieuw snijdt? .



    Ik snijd me zelf niet, 1 keer gedaan en daar zo een spijt van gehad. En ja inderdaad die 10 minuten waren geweldig. maar daarna voelde ik alweer de pijn.


    Some angels have no wings.