• Ik was met een vriendin naar een concert waar allemaal bands waren etc etc.. Nou wij stonden dus vooraan, ik had geen idee dat een van die bandleden *gitarist* een oogje op mijn had zeg maar. Springt hij niet van het podium en begint hij mij te zoenen, ik schrok me helemaal kapot, en ja.. nou ja...Ik heb dus een vriend, ik woon ook al met hem samen enzo, en ik hou heel veel van hem. Het is niet dat ik heb meegezoend ofzo maar hoe ga ik dit uitleggen als mijn vriend thuis komt van zijn band tour..? Help! Ik voel me op een of andere manier enorm schuldig..(no_chears)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Anikachan schreef:
    Ja, je moet het gewoon zeggen. Ken je het spreekwoord "Al rent de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel"(oid)? Als je het niet vertelt, krijg je geheid problemen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Eerlijk vertellen, vertel gewoon de waarheid, en je had hem toch niet terug gezoend?


    What is youre favo scary movie?

    WTF

    Hij is je vriend, hij vertrouwd er toch op dat als je de waarheid verteld dat dat dan ook écht de waarheid is en geen leugen? Hij ebgrijpt je vast wel ^^,


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Euuhh, misschien moet je het gewoon zeggen, als hij een goede vriend is snapt hij dat toch gewoon?


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Told him last night, hij schrok wel even, hij was boos op die dude die mij probeerde te zoenen :') Was ook wel te verwachten.. *opgelucht*


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Haha, zie je dat het meeviel? :Y) Het zou stom zijn geweest al was hij boos op jou geworden (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eerlijk zijn. Je hebt tenslotte niks gedaan. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Was die gast lekker? ;o


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ARobben schreef:
    eerlijk zeggen, jij kan er toch ook niks aan doen dat iemand je ineens spontaan begint te zoenen?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Midland schreef:
    Told him last night, hij schrok wel even, hij was boos op die dude die mij probeerde te zoenen :') Was ook wel te verwachten.. *opgelucht*


    Goed dat je het verteld hebt!


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Mavado schreef:
    Was die gast lekker? ;o

    Hahahaha, hij was niet lelijk maar toch :') xD


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Wassie knap? HAHA *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tuilla schreef:
    Wassie knap? HAHA *O*

    *kuch* Jahaaa *kuch* Hahaha. :') Maar niemand kan tegen mijn vriend op ^^


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Nja gelukkig is hij niet boos op je geworden :)

    Nou als iemand bij mij zou doen, zou mijn vriend echt zo woedend worden dat hij hem echt een knal geeft xD


    What is youre favo scary movie?