• ik zat rustig op quizlet, op het forum.
    En mijn toestenbord is veranderd van taal. In de plaats van Nederlands, Belgie heb ik Nederlands, Nederlands. En normaal is het een Azerty op mijn laptop en nu is het Qwerty.
    Ik ben veel keren gaan verqnderen in het Configuratiescher+. En nu is het nog steeds wo.

    Hoe kqn ik dat nou veranderen - vraagteken -

    die knopjes wijn wo irritant als het geen Azerty is.

    ps, sorry voor de schrijffouten. Ik ben de Hollandse toetsenbord niet gewoon.


    When words fails, music speaks

    Dat probleem had ik ook een keertje, maar ik weet niet meer hoe ik er ben vanaf geraakt. Sorry.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb zo in Noorwegen een hele tijd met een Qwerty toetsenbord gezeten..
    Maar, sorry, ik heb geen idee hoe je ervan af raakt :X


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Klik eens op Ctrl+Shift.
    Misschien lukken de tekens dan wel?

    Pff ik heb geen idee ;o


    -

    Sorry ik heb zelf een Nederlands toetsenbord (Qwerty) dus ik kan je niet helpen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Cloudburst schreef:
    Dat probleem had ik ook een keertje, maar ik weet niet meer hoe ik er ben vanaf geraakt. Sorry.


    Some people make the world special just by being in it

    Bij mij kun je dat regelen op de onderste balk in de rechterhoek. Daar staat de tijd enzo en ergens ook een blokje met 'NL' Daarmee kan ik Nederlands (België) of Nederlands (Nederland) kiezen. En natuurlijk ook andere talen. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ctrl+Shift zou moeten werken ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb rechts onderaan een toetsenbord tekentje zitten, daarmee kan ik het veranderen. Maar de mijne staat altijd op Verenigde Staten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tragically schreef:
    Sorry ik heb zelf een Nederlands toetsenbord (Qwerty) dus ik kan je niet helpen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.