• Ik heb even een vraagje over Whatsapp...
    Ik heb sinds gisteren net een nieuwe mobiel en ik moest whatsapp downloaden van een vriendin, ik vind het heel leuk enzo maar nu ineens krijg ik allemaal berichten op whatsapp van mensen die ik niet ken en ik heb een vermoeden wie het zijn (die paar die me vorig jaar heel erg hebben gepest)...

    Dus nu is mijn vraag: kunnen mensen je zomaar vinden op whatsapp zelfs als je die niet als contacten in je mobiel hebt staan?

    Ik heb hun niet als contactpersonen en hun hebben mijn nummer ook niet aangezien ik net een dag een nieuw nummer heb...

    Ik heb net de 3 nummers gebeld (met onbekend nummer en oude mobiel) en 2 namen op en die ken ik dus niet, waarschijnlijk verkeerd nummer dan of zo...

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 18:19 ]


    dream, dare, fly!

    Als zij jou nummer hebben wel geloof ik.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Als zij jou nummer hebben wel geloof ik.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ja, als ze jou nummer hebben wel.
    Of jij hebt hun nummer toegevoegd, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
    Maar als ze jou nummer hebben worden ze automatisch toegevoegd.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Assassin schreef:
    Als zij jou nummer hebben wel geloof ik.


    Die hebben ze niet want ik heb net een nieuwe...


    dream, dare, fly!

    Als zij je nummer hebben wel, anders niet.
    Je moet iemand echt in je contactpersonenlijst hebben om ze te kunnen bereiken in WhatsApp.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Roadie schreef:
    (...)

    Die hebben ze niet want ik heb net een nieuwe...


    Dan heb ik geen idee hoe dat kan.
    Je kan ze ook blokkeren.
    Maar ik zou niet weten hoe. O_o


    "Don't look back, you're not going that way."

    Sadistic schreef:
    Als zij je nummer hebben wel, anders niet.
    Je moet iemand echt in je contactpersonenlijst hebben om ze te kunnen bereiken in WhatsApp.


    Ik heb die mensen niet in me contactlijst staan en hun hebben mijn nummer ook niet...


    dream, dare, fly!

    Roadie schreef:
    (...)

    Ik heb die mensen niet in me contactlijst staan en hun hebben mijn nummer ook niet...


    Dan heb je last van spoken, want die hebben ze echt nodig om je te kunnen bereiken [Jij niet eens die van hen, maar andersom wel]. :')
    Ik heb het ook een paar keer gehad, maar toen bleek diegene tóch mijn nummer gekregen te hebben via iemand anders, dus had hij hem alsnog. ;)

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 17:49 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Dan heb je last van spoken, want die hebben ze echt nodig om je te kunnen bereiken [Jij niet eens die van hen, maar andersom wel]. :')
    Ik heb het ook een paar keer gehad, maar toen bleek diegene tóch mijn nummer gekregen te hebben via iemand anders, dus had hij hem alsnog. ;)


    Lijkt me heel onwaarschijnlijk dat ze mijn nummer hebben aangezien ik hem nog maar een dag heb en ik hun nummer ook niet meer heb, ik heb ze geen email gestuurd met mijn nummer en niemand die ik ken heeft nog contact met hun... :/


    dream, dare, fly!

    Roadie schreef:
    (...)

    Lijkt me heel onwaarschijnlijk dat ze mijn nummer hebben aangezien ik hem nog maar een dag heb en ik hun nummer ook niet meer heb, ik heb ze geen email gestuurd met mijn nummer en niemand die ik ken heeft nog contact met hun... :/


    Als ik jouw nummer zou hebben, kan ik jou gewoon bereiken. Dan heb je het mijne niet eens nodig.

    Dan heeft iemand toch misschien een nummer dat op het joune lijkt, waardoor mensen hem verkeerd toevoegen (vergezocht, maar het kan) ... Of er zit een fabrieksfout in je telefoon ... Of hij is al eens gebruikt waardoor mensen het nummer nog hebben.

    Iemand moet jouw nummer hebben, anders kan het gewoon niet. :/


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Als ik jouw nummer zou hebben, kan ik jou gewoon bereiken. Dan heb je het mijne niet eens nodig.

    Dan heeft iemand toch misschien een nummer dat op het joune lijkt, waardoor mensen hem verkeerd toevoegen (vergezocht, maar het kan) ... Of er zit een fabrieksfout in je telefoon ... Of hij is al eens gebruikt waardoor mensen het nummer nog hebben.

    Iemand moet jouw nummer hebben, anders kan het gewoon niet. :/


    Ik vind het echt vaag :/
    Ze hadden het over hele vage dingen waar ik echt niks vanaf weet dus misschien was het ook maar een verkeerd nummer... Maar ze bleven me een paar keer toevoegen in hun groep dus ik elke keer weer verwijderen maar ik kan ze niet blokkeren omdat ik ze niet als contacten in me lijst heb staan... Gelukkig hoor ik er nu al een tijdje niks meer van :/


    dream, dare, fly!

    Ik denk dat ze een verkeerd nummer hebben gehad want ik heb ze net gebeld (met onbekend nummer op me oude mobiel) en 2 van de 3 die opnamen ken ik niet


    dream, dare, fly!