• Wat gaan jullie ditjaar voor jullie moeders kopen of doen? En wat deden jullie vorig jaar?
    Ik weet niet wat ik dit jaar moet doen, vorig jaar had ik kaarsen gekohct omdat ze dat heel leuk vond maar voor dit jaar weet ik het niet echt zo goed... ik dacht aan oarfum?
    What about you guys?

    Niks, ik ga de week erna op werkweek naar Londen, dus ik ga daar wat leuks zoeken.
    Wat ik vorig jaar had weet ik niet meer.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ontbijt op bed!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Niets, want mijn moeder is de dag erna jarig, dussss vieren we geen Moederdag (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    lol wij hebben een boekje over druivenplanten, een kaneelstok en misschien nog een bos bloemen :')


    As travars

    Ik heb 't boekje mam vertel 's gekocht.

    Ik heb gewoon een flesje parfum gekocht. De dag zelf gaan we eigenlijk niks doen omdat ik een wedstrijd heb. Miss nog uiteten ofso.


    Life's a journey, not a destination

    Ik ga nog chocola kopen, en heb al een bloemkaars in een potje, en lieveheersbeestjeskaarsen. Aangezien ze gek op kaarsen is. ;P
    Oh, en we gaan nog uit eten. (:


    Opgeven is geen optie.

    Niks wij doen nooit aan moeder\dag :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zo'n doos Merci in de vorm van een hart en een gieter in de vorm van een kikker met een kroontje :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ahahah, ik weet niet wat ik voor mijn moeder ga doen.
    ontbijt, het huis opruimen en zo, en morgen ga ik wat cadeautjes kopen in de stad


    Life was much easier when Blackberry en Apple were just fruits

    Seriously, ik schrok me kapot toen ik dit topic zag; 'Is het al Moederdag OMG!?' Ik zie altijd wel of ik er in de stemming voor ben, anders maak ik 't goed op d'r verjaardag.


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Sensei schreef:
    Seriously, ik schrok me kapot toen ik dit topic zag; 'Is het al Moederdag OMG!?' Ik zie altijd wel of ik er in de stemming voor ben, anders maak ik 't goed op d'r verjaardag.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik haal dit jaar een goeie fles wijn voor haar :P
    Word ze zeker weten blij van (A)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oorbellen en een rekje voor haar kettingen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Waterplanten voor in de vijver en ontbijt op bed.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.