• Nou het zit zo.. Gisterochtend had ik gigantisch veel haast en vroeg ik aan mijn vader of hij mijn fiets snel wilde buitenzetten zodat ik meer tijd had om te eten. Hij zei dat hij het goed vond, alleen ik moest dan gaan koken. Ik zei iets van oke is goed. En dan zegt hij dat hij de fiets al buiten had gezet. Maargoed.. Dan wil ik best wel koken, geen problemen mee.

    Maar vandaag had ik een vet drukke dag, ik had koppijn en dan vraagt me vader weer of ik wil koken. Ik zeg dat ik geen zin heb en dan doet hij opeens vet sago dat we wel brood gaan eten ofzoiets.. Dat slaat toch helemaal nergens op!


    26 - 02 - '16

    Tsja. Ik ga daarover niet oordelen.(cat)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Maar ja.. je had wel gezegd dat je zou koken.
    Dus eigenlijk...

    Celestial schreef:
    Maar ja.. je had wel gezegd dat je zou koken.
    Dus eigenlijk...


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Haha, ik vind het echt zo grappig. Gewoon, omdat ik het zelf elke dag superdruk heb en dan doe ik gewoon boos tegen iedereen zodat ze me nergens om vragen, haha.


    Where there is a sea there are pirates...

    Celestial schreef:
    Maar ja.. je had wel gezegd dat je zou koken.
    Dus eigenlijk...



    Ze had niet gezegt dat ze vandaag zou koken ;P
    maar dat ze gister ging koken ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Intense schreef:
    Nou het zit zo.. Gisterochtend had ik gigantisch veel haast en vroeg ik aan mijn vader of hij mijn fiets snel wilde buitenzetten zodat ik meer tijd had om te eten. Hij zei dat hij het goed vond, alleen ik moest dan gaan koken. Ik zei iets van oke is goed. En dan zegt hij dat hij de fiets al buiten had gezet. Maargoed.. Dan wil ik best wel koken, geen problemen mee.

    Maar vandaag had ik een vet drukke dag, ik had koppijn en dan vraagt me vader weer of ik wil koken. Ik zeg dat ik geen zin heb en dan doet hij opeens vet sago dat we wel brood gaan eten ofzoiets.. Dat slaat toch helemaal nergens op!


    Nou ik vind zijn reactie niet raar ofzo. Want het lijkt dan alsof je er toch weer onderuitmaakt van: ik heb geen zin.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Fellatio schreef:
    (...)


    Ze had niet gezegt dat ze vandaag zou koken ;P
    maar dat ze gister ging koken ;P

    Oke..... Dan snap ik haar tekst niet helemaal :')

    Celestial schreef:
    (...)
    Oke..... Dan snap ik haar tekst niet helemaal :')


    Gister had ze gekookt ;d
    en ze had et vandaag druk en al. en haar vader vroeg of ze wou koken.
    Ze zei dat ze geen zin had, en dr pa deed sjaggi ;D

    volgnes mij zo ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Gister had ze gekookt ;d
    en ze had et vandaag druk en al. en haar vader vroeg of ze wou koken.
    Ze zei dat ze geen zin had, en dr pa deed sjaggi ;D

    volgnes mij zo ;D

    Als dit klopt dan vind ik het logisch van d'r.

    Maar als datgene klopt wat ik er uit kon opmaken, vind ik het eigenlijk raar.

    ach shawty toch

    das kut

    gwn sjaggie terug doen... of niet reageren.. en anders bel ik wel ff;)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Celestial schreef:
    Maar ja.. je had wel gezegd dat je zou koken.
    Dus eigenlijk...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tja, ik vind je reactie overdreven. Je had het beloofd, dus is het logisch dat hij er op rekent en het dan niet tof vind als je met zoiets aan komt.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    Tja, ik vind je reactie overdreven. Je had het beloofd, dus is het logisch dat hij er op rekent en het dan niet tof vind als je met zoiets aan komt.


    Over vandaag had ik niets beloofd.
    Dat was gister. Gister wilde ik ook wel koken. Alleen als je zou weten wat ik vandaag allemaal had gedaan en hoe ik me voelde dan had je me begrepen.


    26 - 02 - '16

    laat je vader gewoon
    1. even een fiets buiten zetten is minder moeite dan koken
    2. jij hebt hoofdpijn
    3. je bent druk/was druk


    Expect the unexpected

    Intense schreef:
    (...)

    Over vandaag had ik niets beloofd.
    Dat was gister. Gister wilde ik ook wel koken. Alleen als je zou weten wat ik vandaag allemaal had gedaan en hoe ik me voelde dan had je me begrepen.


    Ik moet zo vaak zulke dingen doen. Ik werk sowieso elke dag tot half 6, of ik nu ziek ben of niet, heb nooit vakantie, slaap gemiddeld 3 uur per nacht, loop al jaren met rug en keel klachten etcetera, dus ik weet weldegelijk hoe het is om door te zetten, ondanks ongemakken.
    Ik zeg ook niet dat ik je níet begrijp, ik zei enkel dat ik je vaders reactie begreep. Verder heb ik het dan verkeerd gelezen, sorry daarvoor, maar ik zou er toch niet zo'n punt van maken (zelf dan) als dat me gevraagd wordt even te doen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.