• ik wil denk ik een boek gaan schrijven over een meisje die avonturen beleeft... enzo wilen jullie me helpen om dit in te vullen AUB ik heb het nodig

    DE HOOFDPERSOON!

    Naam hoofdpersoon(+8ternaam):
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Fantasie/Echt
    Jou iedeën waar het over gaat:

    DE BIJPERSONEN OF DE VRIENDEN OF VIJANDEN OFZO!

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Hobby:
    Talenten:
    Verder nog dingen om te vermelden:

    Willen jullie een van deze dingen invullen?? want ik heb het echt nodig en het is heel irritant dat nooit iemand op mijn problemen of berichten reageert


    all i need is love, all i get is homework

    Maar wil je een serieus boek schrijven?
    Want dan ga ik dit niet invullen. Je kunt geen boek schrijven, als anderen de personages en het idee hebben bedacht!¬¬'


    everything, in time

    Same as Christmas.
    Een eigen boek moet je zelf verzinnen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Christmas schreef:
    Maar wil je een serieus boek schrijven?
    Want dan ga ik dit niet invullen. Je kunt geen boek schrijven, als anderen de personages en het idee hebben bedacht!¬¬'

    Sorry, maar ik ben het hiermee eens.


    hoi, jij bent leuk.

    Christmas schreef:
    Maar wil je een serieus boek schrijven?
    Want dan ga ik dit niet invullen. Je kunt geen boek schrijven, als anderen de personages en het idee hebben bedacht!¬¬'


    I need you like a heart needs a beat

    Als je een echt boek wilt schrijven, dan zou je dat eigenlijk zelf allemaal moeten weten.
    Het is jouw verhaal, dus niemand anders kan dat voor je invullen.
    Jij moet het maken hoe jij het wilt.
    Of ik zou met een schrijver praten, maar die zal je waarschijnlijk hetzelfde vertellen. :Y)
    had ik in een van jou andere topic geplaatst. Wat trouwens verboden is.


    everything you imagined, and more...

    -Voelt zich nu stiekem vereerd.-

    Ontopic;
    Zoals je merkt, zul je een écht boek toch zelf moeten verzinnen. Anders is het een soort 'strijken met andermans eer'.


    everything, in time

    maar ik heb nu besloten om een serie te gaan maken dus... ik wil heel graag dat jullie dit invullen

    reageert er eindelijk iemand en dan vullen ze het niet in :'(


    all i need is love, all i get is homework

    Kazumii schreef:
    maar ik heb nu besloten om een serie te gaan maken dus... ik wil heel graag dat jullie dit invullen

    reageert er eindelijk iemand en dan vullen ze het niet in :'(

    Zelfs als je een serie maakt, dan kan je het nog beter zelf verzinnen. Anders dan ga je na een tijdje toch afhaken naar een ander soort personage.
    Het is van jou, toon dat dan ook.
    In het slechtste geval gebruik je een mix van jezelf en iemand die je leuk vindt.


    everything you imagined, and more...

    Christmas schreef:
    Maar wil je een serieus boek schrijven?
    Want dan ga ik dit niet invullen. Je kunt geen boek schrijven, als anderen de personages en het idee hebben bedacht!¬¬'


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Shambhala schreef:
    Same as Christmas.
    Een eigen boek moet je zelf verzinnen.


    Happiness hit her like a train on a track

    Godfather schreef:
    (...)
    Zelfs als je een serie maakt, dan kan je het nog beter zelf verzinnen. Anders dan ga je na een tijdje toch afhaken naar een ander soort personage.
    Het is van jou, toon dat dan ook.
    In het slechtste geval gebruik je een mix van jezelf en iemand die je leuk vindt.

    Als je een boek schrijft moet je het zelf verzinnen. Anders kan je er nooit zo goed een heel verhaal rond maken.

    Als je het een ander laat verzinnen, dan zul je dus iedere keer daar weer naar moeten kijken. Verzin het zelf, en het wordt stukken makkelijker.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Christmas schreef:
    Maar wil je een serieus boek schrijven?
    Want dan ga ik dit niet invullen. Je kunt geen boek schrijven, als anderen de personages en het idee hebben bedacht!¬¬'

    Nou misschien ziet ze het wel als een uitdaging.
    Dat wij/jullie het moeten verzinnen,zodat zij daar een verhaal mee moet schrijven.


    People who are meant to be together always find each other in the end.