• Direct na de dood van Osama Bin Laden staat dit op spele.nl ik verveelde me te pletter
    Edit: Hij was niet de liefste persoon op aarde en hij heeft ook erge dingen gedaan !! Maar men weet dit - bij wijzen van spreken- 2 uur en dan beginnen ze grapjes daarover te maken. Iedereen had zo'n soort spelletjes verwacht maar vandaag had ik het niet verwacht

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 16:47 ]

    Bon, dit is aan niemand persoonlijk gericht, maar ik wil jullie er toch allemaal eens op wijzen dat hij niet héél Al Qaida was. Al Qaida is zoveel meer dan alleen hem. Hij was misschien de leider, maar hij heeft niet eigenhandig al die aanslagen gepleegd hé. Met zijn dood zijn we er waarschijnlijk nog erger aan toe, want Al Qaida zal wraak nemen.
    Wat hij heeft gedaan, of waar hij aan heeft meegeholpen, is absoluut niet goed te praten. Maar hij was niet alleen, we kennen gewoon zijn naam.

    Daar wou ik even op wijzen, aangezien ik het gevoel heb dat sommigen dat vergeten. ^.^

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 21:27 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wishful schreef:
    Bon, dit is aan niemand persoonlijk gericht, maar ik wil jullie er toch allemaal eens op wijzen dat hij niet héél Al Qaida was. Al Qaida is zoveel meer dan alleen hem. Hij was misschien de leider, maar hij heeft niet eigenhandig al die aanslagen gepleegd hé. Met zijn dood zijn we er waarschijnlijk nog erger aan toe, want Al Qaida zal wraak nemen.
    Wat hij heeft gedaan, of waar hij aan heeft meegeholpen, is absoluut niet goed te praten. Maar hij was niet alleen, we kennen gewoon zijn naam.

    Daar wou ik even op wijzen, aangezien ik het gevoel heb dat sommigen dat vergeten. ^.^

    Okaay you making me scared.
    En Dat spelletje staat überhaupt bij nieuw.

    Wishful schreef:
    Bon, dit is aan niemand persoonlijk gericht, maar ik wil jullie er toch allemaal eens op wijzen dat hij niet héél Al Qaida was. Al Qaida is zoveel meer dan alleen hem. Hij was misschien de leider, maar hij heeft niet eigenhandig al die aanslagen gepleegd hé. Met zijn dood zijn we er waarschijnlijk nog erger aan toe, want Al Qaida zal wraak nemen.
    Wat hij heeft gedaan, of waar hij aan heeft meegeholpen, is absoluut niet goed te praten. Maar hij was niet alleen, we kennen gewoon zijn naam.

    Daar wou ik even op wijzen, aangezien ik het gevoel heb dat sommigen dat vergeten. ^.^

    Dat is waar. Maar als ze hem gevangen hadden kunnen nemen om hem daarna terecht te stellen, denk ik dat ze hem zouden hebben proberen te bevrijden.
    En ze konden hem ook niet op vrije voeten laten, dus het gaat er nu vooral om om de veiligheid te verscherpen, zodat er geen aanslagen mogelijk zijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Depulso schreef:
    Nou hij heeft ook dingen gedaan waarvan ik zeg: Respectloos! (krul)


    Kill them with kindness.

    Copyright 2001, oen. Dat spel is al tien jaar oud.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    Copyright 2001, oen. Dat spel is al tien jaar oud.

    het gaat niet om het jaartal, het gaat erom dat Spele.Nl het vandaag op de site heeft gezet

    Het is mooi dat iedereen nog steeds denkt dat hij die aanslagen op 9/11 gepleegd heeft, terwijl het tegendeel en het bewijs allang bewezen en naar buiten gebracht is. Maar, maakt niet uit. Een mens gelooft immers wat ze wil geloven.

    Wel kan ik het voorstellen dat iedereen opgelucht is dat hij er niet meer is :Y). En zoals ik al zei over 'dat iedereen zich dan verlaagd tot zijn gedrag'. Daarmee bedoel ik vooral hoe mensen reageren op een situatie.. de manier hoe vals, vies of gemeen mensen zich uiten zegt vaak hoe ze er van binnen uit zien.. And.. that's not good. Dus, wat ik eigenlijk wil zeggen: De manier hoe mensen er mee omgaan is sowieso kansloos. Of het nu over het feit gaat dat iedereen er weer zo mee bezig is en over een aanslag van drie eeuwen geleden praat (Japan totaal vergetende, wat op dit moment zoveel belangrijker is als een aanslag waar maar ongeveer 2000 man gestorven zijn) of dat er een spelletje over gemaakt is en dat nu weer aan het licht komt.

    Daarbij moeten we niet vergeten dat hij, als je gaat kijken naar de dingen die AQ allemaal gedaan heeft, enkel een woordvoerder was. Vaak is zoiemand nog niet eens 'het brein' achter de operatie, maar enkel een man waar andere mensen zich achter verschuilen zodat ze geen verantwoordelijk hoeven te nemen voor hun daden.

    Maar.. menselijke emoties. Vrij logisch om zo te reageren. Maar of het goed en eerlijk voor en naar jezelf toe is, is een tweede.

    Tot zover mijn onzinnige geleuter :Y)

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 1:28 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    JonasPoop schreef:
    (...)
    het gaat niet om het jaartal, het gaat erom dat Spele.Nl het vandaag op de site heeft gezet


    Nee lieve schat dat hebben ze niet.

    KirstenSnaps schreef:
    Het is mooi dat iedereen nog steeds denkt dat hij die aanslagen op 9/11 gepleegd heeft, terwijl het tegendeel en het bewijs allang bewezen en naar buiten gebracht is. Maar, maakt niet uit. Een mens gelooft immers wat ze wil geloven.

    Wel kan ik het voorstellen dat iedereen opgelucht is dat hij er niet meer is :Y). En zoals ik al zei over 'dat iedereen zich dan verlaagd tot zijn gedrag'. Daarmee bedoel ik vooral hoe mensen reageren op een situatie.. de manier hoe vals, vies of gemeen mensen zich uiten zegt vaak hoe ze er van binnen uit zien.. And.. that's not good. Dus, wat ik eigenlijk wil zeggen: De manier hoe mensen er mee omgaan is sowieso kansloos. Of het nu over het feit gaat dat iedereen er weer zo mee bezig is en over een aanslag van drie eeuwen geleden praat (Japan totaal vergetende, wat op dit moment zoveel belangrijker is als een aanslag waar maar ongeveer 2000 man gestorven zijn) of dat er een spelletje over gemaakt is en dat nu weer aan het licht komt.

    Daarbij moeten we niet vergeten dat hij, als je gaat kijken naar de dingen die AQ allemaal gedaan heeft, enkel een woordvoerder was. Vaak is zoiemand nog niet eens 'het brein' achter de operatie, maar enkel een man waar andere mensen zich achter verschuilen zodat ze geen verantwoordelijk hoeven te nemen voor hun daden.

    Maar.. menselijke emoties. Vrij logisch om zo te reageren. Maar of het goed en eerlijk voor en naar jezelf toe is, is een tweede.

    Tot zover mijn onzinnige geleuter :Y)

    Hij was ook niet het brein achter de zovele aanslagen, net zo min als dat hij nu nog leider was. Er zijn al tal van nieuwe leiders geweest. En voor de rest, wat Wishful zegt, er zijn zoveel aanslagen die de stempel 'Al-Qaida' krijgen, terwijl ze niks te maken hebben met het grotere geheel. En ik ben nog steeds van mening dat ik het wreed vind hoe er soms met iemand z'n dood wordt omgegaan. Hoe erg zijn daden ook zijn.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Silmarillion schreef:
    (...)
    Hij was ook niet het brein achter de zovele aanslagen, net zo min als dat hij nu nog leider was. Er zijn al tal van nieuwe leiders geweest. En voor de rest, wat Wishful zegt, er zijn zoveel aanslagen die de stempel 'Al-Qaida' krijgen, terwijl ze niks te maken hebben met het grotere geheel. En ik ben nog steeds van mening dat ik het wreed vind hoe er soms met iemand z'n dood wordt omgegaan. Hoe erg zijn daden ook zijn.
    Klopt, ben ik het zeker mee eens. (pirate) Maarja, hoe je met andere mensen omgaat en over anderen denkt, dat komt uiteindelijk toch wel weer terug op je eigen bord :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Je hebt deels wel gelijk alleen wat hij heeft gedaan is ook niet heel aardig allemaal, dus ja.
    Maar natuurlijk is het wel heel onnodig om daar gelijk spelletjes over te maken.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    GaGa4Life schreef:
    Ik vraag me af krijgt die een begrafenis ?
    Zo ja komt er dan wel iemand?

    OT: Dit is niet Respectloos hoor wat hij heeft gedaan is respectloos

    Ik geloof van niet.. Die kerel is in zee gedumpt :W


    ars moriendi

    Wishful schreef:
    Bon, dit is aan niemand persoonlijk gericht, maar ik wil jullie er toch allemaal eens op wijzen dat hij niet héél Al Qaida was. Al Qaida is zoveel meer dan alleen hem. Hij was misschien de leider, maar hij heeft niet eigenhandig al die aanslagen gepleegd hé. Met zijn dood zijn we er waarschijnlijk nog erger aan toe, want Al Qaida zal wraak nemen.
    Wat hij heeft gedaan, of waar hij aan heeft meegeholpen, is absoluut niet goed te praten. Maar hij was niet alleen, we kennen gewoon zijn naam.

    Daar wou ik even op wijzen, aangezien ik het gevoel heb dat sommigen dat vergeten. ^.^


    Kill them with kindness.

    Ixora schreef:
    Want hij was zo lief toen hij nog leefde.(joehoe)


    hihihi,met die smile erbijx'dd


    I´m nothing special.

    Necrophiliac schreef:
    Copyright 2001, oen. Dat spel is al tien jaar oud.


    Dat dus. spele.nl moet ook bezoekers trekken dus is niet meer dan logisch dat ze die erop hebben gezet.


    De één zijn dood is de ander zijn brood.. en daarnaast: denk je dat bin laden of zijn familie ook maar 1 seconde iets anders hebben gedaan dan feestvieren toen die 2 vliegtuigen zichzelf in het WTC boorden?