• Direct na de dood van Osama Bin Laden staat dit op spele.nl ik verveelde me te pletter
    Edit: Hij was niet de liefste persoon op aarde en hij heeft ook erge dingen gedaan !! Maar men weet dit - bij wijzen van spreken- 2 uur en dan beginnen ze grapjes daarover te maken. Iedereen had zo'n soort spelletjes verwacht maar vandaag had ik het niet verwacht

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 16:47 ]

    Dat spel is al jaren oud, als je goed kijkt staat er ook 2001.
    Ik heb het trouwens jaren geleden ook al eens gespeeld omdat ik me verveelde.
    Dus, het is niet opgedoken een paar uur na zijn dood. Al zijn die spellen
    natuurlijk wel respectloos, ondanks dat hij ook respectloos was.


    Simple, but effective.

    Waarom is dit spelletje van Osama Bin Laden wel erg en een spelletje van Saw met Obama's familie in de hoofdrol niet? Er zijn zoveel van dit soort spelletjes met beroemdheden. Er is ook een Justin Bieber vermoord spelletje, nou, hoor je toch ook niemand over. ;D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nou ja zeg. Kinderen van 7 komen daar al!! Idd respectloos


    'how matter talented you are not everybody's going to like you but that's life, just stay strong' - justin bieber

    Pf.. Hahaha, hahahahaha, Respectloos, suuuureeee.. Nou nee.. wat hij allemaal heeft gedaan, vergeet 9/11 niet he..


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Boeie dan speel je het niet (joehoe)


    -

    Ixora schreef:
    Want hij was zo lief toen hij nog leefde.(joehoe)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain