• Direct na de dood van Osama Bin Laden staat dit op spele.nl ik verveelde me te pletter
    Edit: Hij was niet de liefste persoon op aarde en hij heeft ook erge dingen gedaan !! Maar men weet dit - bij wijzen van spreken- 2 uur en dan beginnen ze grapjes daarover te maken. Iedereen had zo'n soort spelletjes verwacht maar vandaag had ik het niet verwacht

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 16:47 ]

    Ik heb het spel gespeeld en vond het ergens wel leuk:X


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nou, Ik vind dat die man z'n dood geen enkele Respect nodig heeft.

    Het klinkt Wreed , Maar ik ben Trots op de VS


    Firm believer of all that is magic

    KirstenSnaps schreef:
    @ Alle mensen die reageren met 'Hij is toch ook respectloos geweest'. Moeten we ons dan verlagen tot dat barbaarse niveau? (nerd)


    Wat die man gedaan heeft is echt wel wat erger dan wij die onze mening geven. Om je in zijn "barbaarse niveau" te verlagen moet je op z'n minst toch iemand vermoorden. Mensen zoals Bin Laden verdienen geen respect. Ook verdient hij de dood niet, dat is te soft. Hij zou moeten lijden zoals zijn slachtoffers en nabestaanden daarvan dat gedaan hebben. Nu heeft hij even een seconden geleden en daarna is hij meteen verlost. Het enige voordeel aan zijn dood is dat we nu wel van hem af zijn.
    Ik heb gesproken, je mag het er mee eens zijn of niet, maar dit is hoe ik erover denk.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 19:00 ]


    Numbers.

    KirstenSnaps schreef:
    @ Alle mensen die reageren met 'Hij is toch ook respectloos geweest'. Moeten we ons dan verlagen tot dat barbaarse niveau? (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hmmm spelletje op het internet - vliegtuig in een gebouw vliegen...
    Ja ik zie wat je bedoeld, hij verdient echt respect.

    Sense the sarcasme here.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wat hij gedaan heeft was er over.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Prongs schreef:
    Hmmm spelletje op het internet - vliegtuig in een gebouw vliegen...
    Ja ik zie wat je bedoeld, hij verdient echt respect.

    Sense the sarcasme here.


    Precies!


    Numbers.

    Somethnholic schreef:
    (...)

    Wat die man gedaan heeft is echt wel wat erger dan wij die onze mening geven. Om je in zijn "barbaarse niveau" te verlagen moet je op z'n minst toch iemand vermoorden. Mensen zoals Bin Laden verdienen geen respect. Ook verdient hij de dood niet, dat is te soft. Hij zou moeten lijden zoals zijn slachtoffers en nabestaanden daarvan dat gedaan hebben. Nu heeft hij even een seconden geleden en daarna is hij meteen verlost. Het enige voordeel aan zijn dood is dat we nu wel van hem af zijn.
    Ik heb gesproken, je mag het er mee eens zijn of niet, maar dit is hoe ik erover denk.

    Het is meer dat, omdat hij, zoals jullie zeggen respectloos is, dat dat betekent dat het maken van zulke spellen ineens wel kan. Denk ik (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sorry Hoor, Maar eerst dat Topic over Miley en nu over een van der ergste racisten zeuren, Nou meer je zeurt omdat anderen zeuren en je het Respectloos vind.
    Ik denk dat je iets minder je Mening moet zetten. Het kan tot grote gevolgen leiden.

    (Vat dit niet op als een Haatbericht)


    Firm believer of all that is magic

    Silmarillion schreef:
    (...)
    Het is meer dat, omdat hij, zoals jullie zeggen respectloos is, dat dat betekent dat het maken van zulke spellen ineens wel kan. Denk ik (:

    Er bestaan spellen zoals deze over praktisch élke beroemdheid, zowel Miley Cyrus als Hitler. Ik vind 't maar iets klein tegenover wat hij deed.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    (...)
    Er bestaan spellen zoals deze over praktisch élke beroemdheid, zowel Miley Cyrus als Hitler. Ik vind 't maar iets klein tegenover wat hij deed.

    Dat is ook respectloos :') Wat heeft 't voor nut om zulke spellen te maken x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ixora schreef:
    Want hij was zo lief toen hij nog leefde.(joehoe)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hij verdient het


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ehh... Direct na zijn dood? die spellen bestonden al en hij leefde nog???
    Dr klopt iets niet ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yosemite schreef:
    Waarom ben ik volgens mij de enige die dit spelletje leuk vind? ;$

    Ik ga stuk hier :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.