• Direct na de dood van Osama Bin Laden staat dit op spele.nl ik verveelde me te pletter
    Edit: Hij was niet de liefste persoon op aarde en hij heeft ook erge dingen gedaan !! Maar men weet dit - bij wijzen van spreken- 2 uur en dan beginnen ze grapjes daarover te maken. Iedereen had zo'n soort spelletjes verwacht maar vandaag had ik het niet verwacht

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 16:47 ]

    Silmarillion schreef:
    (...)
    Het is meer dat, omdat hij, zoals jullie zeggen respectloos is, dat dat betekent dat het maken van zulke spellen ineens wel kan. Denk ik (:


    Zeker kan dat, een dom lullig computerspelletje vind ik niks tegenover zijn wrede acties.


    Numbers.

    Silmarillion schreef:
    (...)
    Dat is ook respectloos :') Wat heeft 't voor nut om zulke spellen te maken x)


    Ben jij soms ook een tegenstander van cabaret dan? Want daar gebeuren precies dezelfde grappen. Mensen houden van satieren en dingen met macht moet je omlaag kunnen halen om het te relativeren, als dat niet meer kan, kun je net zo goed het praten en denken verbieden bij mensen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Somethnholic schreef:
    (...)

    Zeker kan dat, een dom lullig computerspelletje vind ik niks tegenover zijn wrede acties.

    Tja, dat mag jij vinden ^^.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Respectloos? Spreek niet over het woord respect bij zo'n monsterlijk figuur.


    ars moriendi

    Insomniac schreef:
    (...)

    Ben jij soms ook een tegenstander van cabaret dan? Want daar gebeuren precies dezelfde grappen. Mensen houden van satieren en dingen met macht moet je omlaag kunnen halen om het te relativeren, als dat niet meer kan, kun je net zo goed het praten en denken verbieden bij mensen.

    Die man is net dood en dan staat er ineens al zo'n spel van hem online 8) Ik vind dat er wel over gaan. Natuurlijk zijn er al duizenden van zulke spellen en er zullen altijd nieuwe blijven komen, net zoals er maar raak gegrapt wordt in 't cabaret, maar van mij mogen ze 't eerst wel even laten bekomen. That's all I'm saying.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jongens, dat spel stamt uit 2001. T word nu gewoon weer ff populair omdat Osama dood is.


    ars moriendi

    Silmarillion schreef:
    (...)
    Die man is net dood en dan staat er ineens al zo'n spel van hem online 8) Ik vind dat er wel over gaan. Natuurlijk zijn er al duizenden van zulke spellen en er zullen altijd nieuwe blijven komen, net zoals er maar raak gegrapt wordt in 't cabaret, maar van mij mogen ze 't eerst wel even laten bekomen. That's all I'm saying.


    Dat spel bestaat langer als zijn dood. Bij alle rampen en dingen die groot zijn in het nieuws, omdat het mensen al langer bezig houd of echt aangrijpt, volgen zulke dingen snel. Het is hetzelfde als lachen wanneer je pijn hebt, zo kunnen mensen beter met hun zenuwen en gevoelens omgaan. Dat is een manier van het laten bekomen.

    & Al is hij net dood ... Zou jij bij Hitler ook gedacht hebben dat mensen eerst maar even bij moesten komen voor ze mochten schelden of feesten of lachen om dingen die ze zelf ook meegemaakt hebben direct of indirect?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Het is misschien respectloos voor wat hij heeft gedaan, maar om eerlijk te zijn, echt rechtvaardig gedood is hij ook weer niet. Hij is gewoon geëxecuteerd. Ik zeg niet dat hij het niet verdiende, maar gewoon het proces op zich...


    Every minute in the future, is a memory of the past...

    Insomniac schreef:
    (...)

    Dat spel bestaat langer als zijn dood. Bij alle rampen en dingen die groot zijn in het nieuws, omdat het mensen al langer bezig houd of echt aangrijpt, volgen zulke dingen snel. Het is hetzelfde als lachen wanneer je pijn hebt, zo kunnen mensen beter met hun zenuwen en gevoelens omgaan. Dat is een manier van het laten bekomen.

    & Al is hij net dood ... Zou jij bij Hitler ook gedacht hebben dat mensen eerst maar even bij moesten komen voor ze mochten schelden of feesten of lachen om dingen die ze zelf ook meegemaakt hebben direct of indirect?

    Serieus, jij kan dingen die ik denk altijd zo goed verwoorden. :W


    ars moriendi

    Da speleke staat er al langer op..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Insomniac schreef:
    (...)

    Dat spel bestaat langer als zijn dood. Bij alle rampen en dingen die groot zijn in het nieuws, omdat het mensen al langer bezig houd of echt aangrijpt, volgen zulke dingen snel. Het is hetzelfde als lachen wanneer je pijn hebt, zo kunnen mensen beter met hun zenuwen en gevoelens omgaan. Dat is een manier van het laten bekomen.

    & Al is hij net dood ... Zou jij bij Hitler ook gedacht hebben dat mensen eerst maar even bij moesten komen voor ze mochten schelden of feesten of lachen om dingen die ze zelf ook meegemaakt hebben direct of indirect?

    Jah, dat 't spel langer bestaat, kom ik net ook achter ja...

    En ik vind schelden/feesten/lachen iets anders dan een spel waarmee je hem z'n kop in kan slaan ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Silmarillion schreef:
    (...)
    Jah, dat 't spel langer bestaat, kom ik net ook achter ja...

    En ik vind schelden/feesten/lachen iets anders dan een spel waarmee je hem z'n kop in kan slaan ^^


    Heb jij wel eens de beelden van 9/11 gezien? Zou jij hem dan ook niet zijn kop willen in slaan voor alle dingen die gebeurd zijn en mensen die hun familieleden, vrienden of geliefden verloren zijn? En alle gevolgen die daardoor gekomen zijn? Ik wel, en al speel ik het spel niet, ik kan heel goed begrijpen hoe zulke dingen volgen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Kuyt schreef:
    (...)
    Serieus, jij kan dingen die ik denk altijd zo goed verwoorden. :W


    Lolll, thanks. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hallo? Even serieus, waar hebben we het over? Als Bin Laden jou hele familie had uitgemoord op een gruwelijke manier, samen met nog duizenden landgenoten.. waar wil jij het woord 'respect' uberhaubt vandáán halen?!
    Dit mens was een monster, en verdiend geen berouw.

    Weet je dat hij zelfs bij de schietpartij zijn vrouw als menselijk schild heeft gebruikt?


    ars moriendi

    Insomniac schreef:
    (...)

    Heb jij wel eens de beelden van 9/11 gezien? Zou jij hem dan ook niet zijn kop willen in slaan voor alle dingen die gebeurd zijn en mensen die hun familieleden, vrienden of geliefden verloren zijn? En alle gevolgen die daardoor gekomen zijn? Ik wel, en al speel ik het spel niet, ik kan heel goed begrijpen hoe zulke dingen volgen.

    Ik snap dat mensen zoiets 'nodig hebben' om toch iets hebben om aan vast te houden, maar dan nog vind ik het niet kunnen :') En nee, ik wil hem niet zijn kop in slaan. Hoe erg het allemaal ook is wat hij heeft gedaan.


    "I shut my eyes in order to see.'