• Direct na de dood van Osama Bin Laden staat dit op spele.nl ik verveelde me te pletter
    Edit: Hij was niet de liefste persoon op aarde en hij heeft ook erge dingen gedaan !! Maar men weet dit - bij wijzen van spreken- 2 uur en dan beginnen ze grapjes daarover te maken. Iedereen had zo'n soort spelletjes verwacht maar vandaag had ik het niet verwacht

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 16:47 ]

    StJimmy schreef:
    Ik had ook niet anders verwacht,maar respectloos is het wel.


    Jump and touch the sky.

    Weet je, ik keur wat hij heeft gedaan absoluut niet goed. Maar ik vind het ook niet kunnen dat mensen blij zijn dat hij dood is en dat er grappen over worden gemaakt. Uiteindelijk was hij ook een mens, met een vrouw, kinderen, ouders,... mensen die van hem hielden.
    Wat hij heeft gedaan valt absoluut niet goed te praten, maar dit helpt ons niet vooruit.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 17:33 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind dit vrij grof, maar niet tegenover Bin Laden.
    Hij respecteerde ons ook niet en als ik denk aan de vele levens die hij verwoest heeft, vind ik dat de dood te goed voor hem was.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    ik denk dat het er al wel opstond voor hij dood was

    Depulso schreef:
    Nou hij heeft ook dingen gedaan waarvan ik zeg: Respectloos! (krul)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Die kerel was zelf respectloos. Dit heeft hij verdient.


    Sometimes it's best not to care.

    KirstenSnaps schreef:
    @ Alle mensen die reageren met 'Hij is toch ook respectloos geweest'. Moeten we ons dan verlagen tot dat barbaarse niveau? (nerd)


    Inderdaad. Hij is zeker geen lievertje geweest, en hij verdiende het niet om te leven. Maar ik zie het nut er niet van in om er spellen over te gaan maken. Wat komt er hierna? Een spel tussen de 6 en 12 jaar waar je nazi's mag doodschieten?


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik vind niet dat hij dit verdient.
    Hij heeft heel wat fout gedaan maar nu doen ze juist hetzelfde/


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Depulso schreef:
    Nou hij heeft ook dingen gedaan waarvan ik zeg: Respectloos! (krul)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Oh my god. Er is wel een man doodgegaan hè, daar kun je niet zo op reageren. Dat hij vreselijke dingen gedaan heeft wil nog niet zeggen dat je maar zo moet doen.
    Respect voor de mensen die er niet meer zijn.

    Dat spelletje bestaat al lang. ik speelde het altijd toen ik klein was.

    Ik snap wel dat je dit respectloos vind, maar zo zijn er ook zovele spelletjes over Bush gemaakt, als mensen extreme dingen doen, lokt dat altijd extreme reacties uit. Nutteloze geweldspelletjes vind ik altijd al erg, ze leren kinderen gewoon dat het fijn is om mensen te slaan en neer te schieten. Maar je kan ook niet ontkennen dat hij vreselijke dingen heeft gedaan, dan kan je wel verwachten dat mensen op z'n minst zo reageren.


    Love? No. I prefer cats.

    Depulso schreef:
    Nou hij heeft ook dingen gedaan waarvan ik zeg: Respectloos! (krul)


    Agree (cat)


    =

    Depulso schreef:
    Nou hij heeft ook dingen gedaan waarvan ik zeg: Respectloos! (krul)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat spelletje bestond al langer ;)

    Ok ik ben het wel met je eens, maar wat hij gedaan heeft is echt zooo slecht enzow.


    What is youre favo scary movie?