• Ik zelf ben echt een bludner kampioen:$ dus ik vroeg me af of jullie je blunders en die van anderen hier wilden neerzetten???
    tip: als je je zo schaamt dat zelfs wij het niet mogen lezen schrijf het dan net alsof het je vriendin ofzo was die dat is overkomen.

    ik begin met een blunder van mij :

    een paar jaar geleden ging ik naar eht zwembad met me vriendin, we wilden van de hoge duikplank. mijn vriendinw idle eerst dus sprong in het water en zwom naar eht trappetje en klom eruit. na haar sprng ik maar ik kwam keihard terrecht, ik zwom ook naar de kant en klom het trappetje op, mijn vriendin keek me aan en zij uh je bent iets verloren en wees naar mijn topje dienog bij de duikplank dreef. ik schaamde me echt dood en kreeg de handdoek van mijn vriendin en mijn vriendin haalde mijn bikinitopje maar voor me op daarna heb ik hem zo snel mogelijk aangetrokken en ben de hele dag niet meer van de duikplank geweest. nu moet ik er wel om lachen maar toen...

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 17:23 ]


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Ghehe stiekem denk ik; hoe krijg je et voor elkaar :$

    Maar zo iets heb ik ook gehad maar dan glijbaan :$ ik was beneden.. en ik liep trappetje weer op ;D wees zo vriendin mij aan .. ik kijken.. was me topje omhoog of omlaag geschoven weet niet meer welke.. en verder die dag \ging ik eralleen af als ik me handen ervoor hielt (nerd)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik wou betalen aan een gesloten kassa. (krul)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben nog aan het denken,


    <3

    mijn gsm ging af in de klas; mijn vriendje (die naast me zat) stuurde een bericht en de meester las het :$

    Ik was een met een vriendin pizza gaan eten en ze vertelde iets grappig,zo grappig dat ik van mijn stoel viel en inplaats van auw te zeggen begon ik harder te lachen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik maakte bij gym nogal een hele rare blooper.. Ik stond op een soort kast, en ik wou eraf springen, ik kwam - voor mijn gevoel - heel raar neer. Ik wou ondertussen toen ik sprong, verder rennen maar ik viel heel hard op de grond. Mijn schoen lag een meter achter me, en ik lag op de grond me eigen uit te lachen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Oh, nu weet ik een blunder. Ik schaam me er zo erg voor.
    Het was in de 1e, nu zo'n 2,5 jaar geleden. Ik werd buitengesloten door een groepje -had ruzie met mijn 'bff' en daardoor werd ik gepest- we hadden gym. De leraar las de punten voor, doodste stil en opeens moest ik een keiharde scheet laten.


    <3

    ik heb een vriendin en haar zus heeft dezelfde naam als ik, en ELKE keer als ze daar mn naam roepen reageer ik, soms echt roepend enzo -> blijft genant


    Fooled ya!

    pixels schreef:
    ik heb een vriendin en haar zus heeft dezelfde naam als ik, en ELKE keer als ze daar mn naam roepen reageer ik, soms echt roepend enzo -> blijft genant

    dat heb ik ook, mijn zus heet hetzelfde als een vriendin van me


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    omg, ik was met een vriend van ijn zus aan het smsen en het we waren heel melig bezig en het werd nogal oversext, ik krijg dus smsje en wou net op beantwoorden drukken, pakt de lerares mijn mobiel af en leest ze voor: 'Je mag op mijn verjaardag komen als je leer aantrekt ^^'


    We can't spend our lives waiting to live.

    hahaha welke wil je?????
    ik heb een blooperblogxD
    ik heb er al 30 dusxD als je wilt weten moet je maar kijken naar mijn blogs.
    maar begin dan wel bij 001 want ze worden steeds minder erg(Y)


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else