• Wat ik absoluut NIET lees:

    •voetbal
    •Harry Potter/tovernarij enzo.
    •Twincest
    •stories met smileys ofzo erin of verschillende kleuren tekst.

    Wat ik wel lees:
    •Twilight/wolfpack
    •Glee (het liefst, tja)
    •Justin Bieber (liever niet, maar maakt niet uit)
    •Tokio Hotel
    •Onbekende personen

    voor de rest moet de story een goeie verhaallijn hebben, geen onnodige spelfouten, niet zo standaard en moet vanuit het ik-perspectief worden geschreven.
    Sorry dat ik zo kieskeurig ben, haha.
    Nou, drop je verhalen (:

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 1:10 ]


    Keep it simple.

    Ik heb twee verhalen in het Engels. Onbekende personen. ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    http://www.quizlet.nl/stories/40020/the-dead-are-alive/
    het gaat over zombie's . het heeft al 14 hoofdstukken en deze story is niet van mij maar omdat ik hem goed vind :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    This is War. (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.



    Onbekende personen, romantiek, drama, thriller, avontuur.
    Rose, een 17-jarige prinses van Norfolk, is het zat zich altijd netjes te moeten gedragen en te houden aan alle regeltjes.
    Dean, de bijna 18-jarige prins van Rixdorf moet op een zoektocht voor een vrouw en gaat op reis.
    Deze twee tieners van adel ontmoeten elkaar, ze horen vijanden te zijn,
    maar alles loopt anders dan geplant.
    Wat gaan de twee doen in de fantasiewereld die in een hevige
    oorlog verwikkeld is?

    Put your faith in what you most believe in
    Two worlds, one love
    Trust your heart
    Let fate decide
    To guide these lives we see


    Een sneak peak.
    Ze haalde haar schouders op en keek me uitdagend in de ogen. ‘’Raad eens. Jij hebt geen manieren mannetje.’’
    Ik knikte langzaam. ‘’Oh ja. Nu snap ik het.’’ Ik grinnikte en pakte haar hand. Ze leek even verbaasd. Zo verbaasd, dat ze geen tweede poging deed om zich los te maken.
    ‘’Het is soms gewoon schattig hoe brutaal jij kunt zijn dame.’’ Zei ik plagerig. Ze staarde me in de ogen en keek me weliswaar arrogant aan. Ze zei niets, dus vervolgde ik mijn zin. ‘’Heel schattig hoe je het probeert.’’ Ik trok haar dichter tegen mij aan. ‘’Maar helaas kun je er niets van, Rose.’’
    Plotseling hoorde ik voetstappen in de richting van de hut. Rose trok zich vluchtig los en luisterde scherp. Ik hoorde stemmen met een lage klank. Het was een groep mannen. Althans, dat vermoedde ik.
    ‘’Ze moet hier ergens zijn.’’ Hoorde ik een stem zeggen. Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek naar Rose, die keek mij voor het eerst met grote ogen aan. Het leek haast alsof ze bang was.




    ___________________________________________________




    (Behind the mask ligt wel tijdelijk stil omdat pickwick spoorloos is)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    PowerSource

    Onbekende Personen, Fantasy, Avontuur

    Ella is een doodnormaal meisje, op het eerste oog dan. Ze zit in 2Havo, is net 14 jaar geworden en heeft veel vrienden en een leuke familie. Een perfect leven, in haar ogen, al is er altijd ruimte voor verbetering.
    Er is slechts één ding dat niet helemaal perfect is in haar leven. Ze weet niet wie haar echte ouders zijn. Ze houdt zielsveel van haar adoptie-familie, maar ze wilt ook dolgraag weten waar haar herkomst is.

    Wat ze dan ook niet weet, is dat ze afstamt van nobele voorouders, die hun leven hebben opgegeven voor één doel; dat hun volk kon blijven bestaan. En Ella is voorbestemd om die taak te volbrengen, om haar zielsverwant te vinden en de toekomst van de PowerSources veilig te stellen...

    Ik heb 2 Engelse verhalen, over A7x en MCR :3 Maar dat wil je ook niet denk ik...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.


    From an old story, to a new fairytale.
    Who you are. - Seth clearwater.


    They fell in love, didn't they?

    Ik heb alleen Justin Bieber, sorry


    <3

    Ik heb misschien wel een leuk verhaal voor je.
    http://www.quizlet.nl/stories/50226/after-his-death-th-bk/

    Dit verhaal gaat over Jo Stanley, een vrolijk en sociaal meisje. Tenminste, dat was ze.
    Wanneer haar vriendje Lars zelfmoord pleegt stort haar wereld in. Alles waarin ze ooit geloofde of wat haar leven mooi maakte verdween met één sprong.
    De enige aan wie ze zich af en toe nog op kan trekken zijn haar beste vriendinnen Jessica, Stephanie en Emily.

    Jessica, Stephanie en Emily zijn alle drie een grote fan van Tokio Hotel. Jo wordt meegesleept naar een concert. Maar wat als ze de leadzanger van de band herkent? Is hij de oplossing voor al haar problemen?

    En wanneer haar moeder het grootste geheim van de familie aan haar vertelt weet Jo niet meer wat ze moet geloven en wordt ze meegesleurd in een verhaal vol magie, duistere demonen en een magisch rijk.


    NOTE: in dit verhaal komt inderdaad Tokio Hotel voor. Je hoeft geen fan te zijn om dit verhaal te kunnen lezen (mag natuurlijk wel) maar het is handig om te weten wie het zijn. Ze komen niet voor als beroemdheden maar als 'gewone'personages.


    If you like it, please reageer dan even.
    Zo weet ik dat het de moeite waard is verder te schrijven!


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.

    Everyone has a secret


    Ashley Hardwick. Het meest begeerde meisje op school. Ze heeft alles, het geld, de looks, vrienden en jongens die zich met hopen voor haar voeten smijten. Elk meisje op school is stikjaloers op haar. Cassandra, een doodnormaal meisje die het liefst niets met het populaire groepje te maken wil hebben,komt Ashley's goed verborgen geheim te weten. Ze beseft dat dit wel eens Ashley's leven zou kunnen verpesten en besluit haar te chanteren. Als daarna Cassandra word opgeschrikt door een mysterieuze persoon die zelfs over lijken gaat om haar af te schrikken verdenkt ze Ashley ervan. Maar ze kan niets bewijzen en voor de buitenwereld lijkt ze paranoïde. Verbeeld ze zich dit alleen maar of is het de bittere realiteit?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Guardian angels aren't supposed to fall in love
    Het was een doodnormale dag in Jane city, tot er een meisje geboren werd.Het was niet de bedoeling, ze waren op weg naar Lane city om daar nog een week te verblijven voor het kleine meisje ging geboren worden. Tenminste dat was het plan. Onderweg kon de kleine meid niet meer wachten en besloot ter wereld te komen. Haar ouders waren van plan om een naam te kiezen, enkele dagen voor dat hun dochter geboren werd, maar het was nu echt tijd om een naam te kiezen. Ze kozen voor Jane. Als eerbetoon aan Jane city.

    Jane was niet zoals alle meisjes, ze was een beschermengel. Beschermengelen leven niet lang en sterven als degene hen niet meer nodig had. Daarom hechten beschermengelen zich nooit aan mensen. Maar wat als Jane verliefd wordt op een jongen en ze, als haar ouders haar niet meer nodig hebben, niet wil sterven?
    -> onbekende personen

    I do this for you big brother
    Sara was een vrolijk meisje zonder zorgen. Tot die dag, die ene dag die haar leven verwoeste. Ze had een ongeluk toen haar broer haar wegbracht naar school. Haar broer stierf, zij niet.
    Ze was populair, maar na het ongeluk werd ze een nerd. Ze verwerkte alles door muziek en leren. Ze verstopte zich achter een bril en haar piano. Stiekem schrijven haar ouders haar in voor : Sing your dream een wedstrijd, waar een bekende producer een nieuwe artiest zoekt. In de Jury zetelen onder andere Sylvia Van Driessche, Anouk, Alice Raven Blaine-Martel , Christofer Drew Ingle, Daniel Charles Gryfter en Carie Underwood. De presentatoren zijn Koen Wouters en Kris Wouters. Zal ze haar verleden achter haar kunnen laten en de wedstrijd winnen?
    -> Onbekende personen ( bekende personen spelen een bijrol maar komen er amper in, gewoon als jury)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Klik!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik heb ze allemaal in mijn bladwijzers opgeslagen, bedankt (:


    Keep it simple.

    When the fire burns in my heart




    Aron Gobsly behoort tot een van de populairste jongens van Forks High school.
    Hij heeft dingen waar veel kinderen alleen maar van kunnen dromen.
    Een groot huis,beroemde ouders met een spannend beroep, veel geld en een stoere sportwagen.
    Hij heeft bijna alles behalve wat hij het meest nodig heeft.
    Rosalie Hale Cullen, de liefde van zijn leven,
    Door een peptalk van zijn vrienden, weet Aron al zijn moed te verzamelen om haar een keer uit te vragen.
    Rosalie, laat zich overhalen door haar familie en stemt toe.
    Samen gaan ze op date en alles valt beter mee dan ze beiden dachten.
    Ze daten steeds meer en meer en langzaam laait het vuur in beide harten hoog op.
    De liefde die ze voor elkaar voelen is zeer passievol en sterk.
    Maar wat als Aron achter het geheim van Rosalie komt?
    Is hun liefde echt zo sterk als ze dachten en kan niets hen uit elkaar houden?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.