• Gister ben ik op de koninginnenmarkt geweest daar was ook een kraampje van een hele leuke kleding winkel ik zag echt leuke kleren! toen werd er omgeroepen dat je een tas kon vulen voor en tientje emt alles wat er over was(en eht waren best dure kleren) ik dus als een echte koopjesjager echt eidereen aan dekant drukken en zo en op de tafel liggen en mensen die kleren uit elkaars handen trokken enzo. ik heb er echt hele leuke kelrenaan over gehoduen 2 zakken vol voor 20 euro en normaal hadden die kelren 250 euro gekost bij elkaar dus das wel chill:P
    haha meost ik effe delen want het was echt cool vooral om dat me moeder meedeed en normaal is zo zo'n zorgzame lieve moeder nu duwde ze iedereen aan de kant met haar brede heupen en was helemaal veranderd in een echte koopjesvechter hahaxD


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    hahah, dat vind ik leuk, duwen enz.!
    en leuk voor je, voor zo weinig geld:D

    Leuk dat je weinig hebt moeten betalen =)
    Maar als ik zo'n kraam zie of ik zie iedereen duwen en trekken ben ik direct weg ookal is het zo goedkoop, ik wil er echt niet tussen staan..

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 19:51 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Hahahaha 8D dat zou ik wel eens willen zien xd


    None but ourselves can free our minds.

    Haha vet leuk!
    Ik ben niet eens de markt over gelopen want heb de hele dag zelf gestaan (':


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Haha fun!


    Jump and touch the sky.