• vanmorgen heeft mijn kat een kitten gekregen maar ze weet niet hoe ze voor het beestje moet zorgen dus dat moet ik haar leren en ik moet de kitten verzorgen, ik ben deze hele week alleen thuis, mijn ouders en mn zus zijn op vakantie,
    ik wil graag weten hoe ik er voor moet zorgen dat de kitten blijft leven en gezond blijft..
    ik heb al baby melk gekocht en een spuitje de kitten drinkt rustig
    ze ligt nu op een kruik en ze word al wat actiever, iemand nog tips?


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Ehm, jij moet haar niks leren. Dat moet de kat zelf doen. Zet ze in een mandje of wat dan ook bij elkaar en laat ze aan elkaar wennen. Ga anders langs de dierenarts voor meer informatie of kijk op internet. Trouwens wáárom koop jij melk voor haar? Dat moet jouw kat doen.


    your eyes are like stars in the night.

    Het beste de Dierenarts informeren. Die weet het er beste vanaf.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    @ poseidon onze kat stoot het jonkie af, als de kitten daar ligt, bij de poes, dan loopt onze kat weg, ze wil niet bij dr kitten zijn


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Een moeder poes, kan geweldig voor haar kitten zorgen. dat hoeft ze niet te leren van een mens. ik beodle in de natuur moeten ze het immers ook zefld doen.
    Laat de kitten gewoon bij de moeder en dan komt het vazelf goed.
    de melk heb je alleen nodig als de kitten niet van haar meoder wil drinken.
    en anders, kijk idd gewoon op internet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dan kan er iets mis zijn met de kitten. Want soms is het zo dat er dan iets mis is met de kitten.

    Heb je de moederkloek nog, waar die kitten in zat?

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 12:59 ]

    BananaQueen schreef:
    @ poseidon onze kat stoot het jonkie af, als de kitten daar ligt, bij de poes, dan loopt onze kat weg, ze wil niet bij dr kitten zijn

    Heb je de kitten meteen aangeraakt toen die geboren werd?
    dat kan anemlijk een reden zijn dat de poes haar afstood, omdat de geur niet van haar is(cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    euhm, even denken
    mijn ouders deden koffiemelk met soort van baby poeder-ding. En dat lieten ze die kittens drinken dmv ieniemiene-babyfles. Blahblahblah, soms ook zelf aanzetten de kitten bij de moeder te doen. Op de buikje zachtjes wrijven zodat ze worden gestimuleerd om te ..poepen. ofzo.. en gwn laten slapen.
    ojah, drinken geven om de drie uur
    -hoop dat het lukt (:


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Cannibal schreef:
    (...)
    Heb je de kitten meteen aangeraakt toen die geboren werd?
    dat kan anemlijk een reden zijn dat de poes haar afstood, omdat de geur niet van haar is(cat)


    nee ik was de poes heefdr kitten zalf schoon gemaakt en toen voorderest het beestje genegeert


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    ik denk dat je even een dierenarts moet bellen.. Die kan je de beste tips geven denk ik.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Poseidon schreef:
    Ehm, jij moet haar niks leren. Dat moet de kat zelf doen. Zet ze in een mandje of wat dan ook bij elkaar en laat ze aan elkaar wennen. Ga anders langs de dierenarts voor meer informatie of kijk op internet. Trouwens wáárom koop jij melk voor haar? Dat moet jouw kat doen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Cannibal schreef:
    Een moeder poes, kan geweldig voor haar kitten zorgen. dat hoeft ze niet te leren van een mens. ik beodle in de natuur moeten ze het immers ook zefld doen.
    Laat de kitten gewoon bij de moeder en dan komt het vazelf goed.
    de melk heb je alleen nodig als de kitten niet van haar meoder wil drinken.
    en anders, kijk idd gewoon op internet.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Google.nl?


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    Dierenarts.


    Food.