• Zo, dat is een tijdje geleden, ik heb een nieuwe story geschreven, en heb er heel veel onderzoek voor gedaan. Hope you like it!


    Ik ben Luna Raven, en over anderhalve maand zal ik achttien jaar worden, nog anderhalve maand vrijheid, geen regels. Maar dat zal allemaal veranderen op de dag dat ik achttien word. Ik ben zo geboren, en dat kan ik niet veranderen, ik wil het liever niet, ik snap er helemaal niks van. Het enige dat ik weet is dat het moet, dat ik geen andere keuze heb dan dit. Je zal het je vast en zeker afvragen waar ik het in hemelsnaam over heb, maar daar mag ik helaas niets maar dan ook niets over zeggen, tot het zover is. Dus blijf bij me tot die tijd, will you?

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 19:48 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Het klinkt best gaaf, mysterieus. Ik ga even kijken


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Reezy schreef:
    Het klinkt best gaaf, mysterieus. Ik ga even kijken

    Dankjewel, en mysterieus is het zeker ;P


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Klinkt interessant. Na mijn toetsweek ga ik alles wat dan geactiveerd is maar 'ns lezen. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    OEH! Ik ga het zeker lezen