• het luchtalarm ging af (:
    En het irriteert me want hij blijft maar doorgaan...

    Irriteren jullie je ook ergens aan op dit moment?

    Mijn broertje kwam net terug van mijn oma met 5 euro! Omdat hij 'zo hard gewerkt heeft' En nu staat hij voor mijn gezicht te dansen met de 5 euro...

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 12:07 ]


    Kill them with kindness.

    Ja > Ik ben mijn haarband kwijt.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik heb hem niet gehoord.. mijn muziek stond te hard>__<

    maar ik irriteer me aan mijn beste vriendin!
    want zij heeft mijn eerste reis naar london helemaal verknalt!!!!

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 11:56 ]


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Hij is net gestopt hier 8D.


    Everything is worse without music.

    PurpleLine zei op 2 mei 2011 - 11:56:

    ik heb hem niet gehoord.. mijn muziek stond te hard>__< .



    ik zie het al helemaal voor me : jij heel droog mega harde muziek aan het draaien. op Quizlet en het raar vinden dat niemand online is. en ondertusen word nederland plat geschoten xD


    Some angels have no wings.

    Hmm nee, niet echt denk ik. :]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja


    -

    Ja, aan het luchtalarm. xD Al is hij onderhand wel gestopt(A)


    Bad decisions make good stories.

    Ja, aan het feit dat ik nu op moet staan omdat ik anders niet voor één uur gedoucht en gegeten kan hebben. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het luchtalarm! Dat kreng gaat bij ons echt hard af en het maakt niet uit hoe hard mijn muziek staat! Gelukkig is hij inmiddels gestopt.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    haat aan mijn broertje


    Kill them with kindness.

    Ik ben blij dat het luchtalarm ging, anders had ik nog langer liggen slapen, haha. :W
    Maar op het moment irriteer ik me ook aan mijn broertje. Ik kijk tv, maar hij zet steeds de playstation aan, terwijl ik gewoon tv kijk. Maar ach, verder is hij wel lief. (:

    Wat is het luchtalarm als ik vragen mag? ;x
    Wij hebben dat in België namelijk niet..
    En ik erger me aan het feit dat ik moet werken voor school, maar niets doen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik erger me aan het feit dat ik al anderhalf jaar moe ben en het zo lang duurt voor ik eindelijk word opgenomen in de revalidatiekliniek! En dat is dus niet mee kan met mijn vrienden, want ik ben te moe.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ja, ik d8 dat het dinsdag was...

    Dus ik denk, die Al Quaida neemt wraak xD


    We'd be forever young, think of it!

    Tranquillity schreef:
    Wat is het luchtalarm als ik vragen mag? ;x
    Wij hebben dat in België namelijk niet..
    En ik erger me aan het feit dat ik moet werken voor school, maar niets doen


    Het is een alarm dat in heel nederland afgaat als er iets gebeurd zoals, giftige gassen in de lucht en even denken, onbekende vliegtuigen met bommen ofzo... en dan gaat iedereen naar binnen en naar het nieuws kijken wat er aan de hand is en op de eerste maandag van de maand om 12.00 uur gaan ze het testten of hij het nog doet...


    Kill them with kindness.