• Iedereen is wel ergens bang voor, soms voor hele achterlijke dingen.
    Ik ben als de dood voor porseleinen poppen, ruimtes waarin alles wit is, en achteruit gespeelde liedjes.

    Hebben jullie ook van die vreemde dingen waar jullie bang voor zijn?

    -xxx- Faye


    Not fitting in gave me a reason to stand out.

    Spinnen, poppen, psychopaten, clowns, pijn, ziektes en zatte mensen.
    Donkere ruimtes, pedo's, mensen in kostuums moet ik doorgaan?

    porseleinen poppen, bloody mary, dat mijn vrienden mij verlaten (eeep!), spinnen (eewl!), ...


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Spinnen,zatte of gedrogeerde mensen,chiwawa's,haaien,bang om gekwetst te worden,om iemand te verliezen waarvan ik houd en verdrinkingsdood of verstikkingsdood.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 21:29 ]

    Niet goed genoeg zijn.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Clowns, harde dingen die vanachter op me afkomen en als ik ergens klem zit met de gedachte er niet meer uit los te kunnen.


    Smile and live.

    Vrienden maken.
    Echt, ik heb wel vrienden, maar ik vind het doodeng.
    -Bang om ze kwijt te raken-


    everything, in time

    Ik heb aragnofobie.


    Has no one told you she's not breathing?

    Achteruitgespeelde liedjes zijn idd creepy. Ehm, Sommige clowns & Spinnen.
    & vooral véél mensen. Als iedereen naar je kijkt. Ik weet niet wat het is, maar daar word ik helemaal gek :'D

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 21:37 ]

    Ik heb coulrofobie ik ben bang voor clowns.


    Gleek and proud <3

    Groote leeg staande huizen. of groote ruimtes. en het ergste is als ze donker zijn. dan hoor ik altijd allemaal geluidenxD

    en het engste,,

    ik ben altijd bang om iemand te verliezen van wie ik hou. (het is nu namelijk al vaak gebeurt).

    en met ruzie weggaan.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 21:51 ]


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Honden, het donker, spinnen en ik ben op een of andere manier doodsbang om iets te drinken tijdens een horrorfilm.


    We can't spend our lives waiting to live.

    scooters & een brug hier in de stad maar dat komt omdat ik op die brug een scooter ongeluk heb gehad..

    en ik ben bang voor insecten & verkleedde mensen (ook clowns)


    My heart is yours and so am I

    Niet perfect genoeg zijn, donker water, een pikdonker bos, Clowns, Bloody Mary, Eenzaamheid, Donker, Alleen sterven, iemand verliezen, Porseleinen poppen, Mijn spiegel als het donker is, Brandalarmen, Begrafenissen, Opgesloten zitten, Hoogtes, Ingewanden. Het idee dat je niet meer wakker word, inbrekers -ik lig wel eens nachten wakker omdat ik denk dat er een inbreker komt-. Hm, dat was het zo'n beetje :3


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Spinnen
    Onweer
    Vuur
    Naalden
    Vogels
    Iemand dierbaars voor je ogen zien sterven


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ik heb niet echt een angst voor dieren of voorwerpen..
    ik krijg het doodsbenauwd als er iets op mij afkomt en heel mijn beeld voor mijn ogen inneemt. dat klinkt heel raar, maar ik krijg dan echt zo'n eng gevoel ;x en in dromen is het nogal eng


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.