• Sluiten maar!

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 15:23 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    serieus kunnen we allemaal ff normaal doen kom op het slaat echt nergens op.
    ik snap echt niet wat er hiermee bereikt moet worden ga anders ff door ergens
    anders ruzie maken. echt serieus we zijn hier echt gezellig --'

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 15:33 ]


    Shoganai i ne~

    SuckerPunch schreef:
    serieus kunnen we allemaal ff normaal doen kom op het slaat echt nergens op.
    ik snap echt niet wat er hiermee bereikt moet worden ga anders ff door ergens
    anders ruzie maken. echt serieus we zijn hier echt gezellig --'

    ja he gezellig :p dus niet (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    SuckerPunch schreef:
    serieus kunnen we allemaal ff normaal doen kom op het slaat echt nergens op.
    ik snap echt niet wat er hiermee bereikt moet worden ga anders ff door ergens
    anders ruzie maken. echt serieus we zijn hier echt gezellig --'

    We hebben lichtgeraakte mensen op Q


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    PRESIDENT schreef:
    (...)

    Buiten het Nederlands niet nee
    Nee, maar jullie zijn al de hele tijd over en weer bezig. En als je geen ruzie wil, dan kun je beter weglopen. Kijk, ik had dat ook wel tegen de starter van dit topic kunnen zeggen, maar het is nogal moeilijk weg te gaan uit je eigen topic. (':

    Ik snap jouw nog steeds niet zo goed. Ik was toch helemaal geen ruzie aan het stoken? Ik probeerde alleen maar Depulso te overtuigen het topic toch open te laten, omdat er heus wel mensen zijn die graag gedichten willen lezen van haar.
    En als je zegt dat je beter kunt weglopen als je geen ruzie wilt, waarom ga je dan zelf niet uit dit topic weg? :')
    En nee, nu ben ik geen ruzie aan het maken, ik ben op een vriendelijke manier mijn mening aan het uitten, en verwacht op deze manier ook antwoord. En dus niet iets over ongesteld zijn of zo


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Ik snap jouw nog steeds niet zo goed. Ik was toch helemaal geen ruzie aan het stoken? Ik probeerde alleen maar Depulso te overtuigen het topic toch open te laten, omdat er heus wel mensen zijn die graag gedichten willen lezen van haar.
    En als je zegt dat je beter kunt weglopen als je geen ruzie wilt, waarom ga je dan zelf niet uit dit topic weg? :')
    En nee, nu ben ik geen ruzie aan het maken, ik ben op een vriendelijke manier mijn mening aan het uitten, en verwacht op deze manier ook antwoord. En dus niet iets over ongesteld zijn of zo

    Muha. xd Dat laatste vond ik best grappig verwoord. Niet op mijn humor letten.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    (...)
    Muha. xd Dat laatste vond ik best grappig verwoord. Niet op mijn humor letten.


    Ik niet?:'D Nja, ik zie de humor er niet van in, lol. (Niet aanvallend, gewoon niet mijn humor.)
    En ik vind dat je best iets over ongesteld zijn mag hebben. Er zijn iedere week 34398048 topics over. 'Auw ik heb zo'n buikpijn!' (krul)

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 15:47 ]


    everything, in time

    Calm schreef:
    Hoeveel topic's ga jij nog maken? O.o


    I´m nothing special.

    PRESIDENT schreef:
    (...)

    Ik niet?:'D Nja, ik zie de humor er niet van in, lol. (Niet aanvallend, gewoon niet mijn humor.)
    En ik vind dat je best iets over ongesteld zijn mag hebben. Er zijn iedere week 34398048 topics over. 'Auw ik heb zo'n buikpijn!' (krul)

    Als ik het nog eens lees was het ook helemaal niet zo grappig. (A)
    Tuurlijk mag je iets over ongesteld zijn zeggen, het kwam alleen een beetje agressief over. Maar dit nu alsjeblieft niet verkeerd opvatten want dan beginnen wij ook. xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Chiara en Depulso, allebei; Chillax.

    RESURGAM schreef:
    (...)
    Als ik het nog eens lees was het ook helemaal niet zo grappig. (A)
    Tuurlijk mag je iets over ongesteld zijn zeggen, het kwam alleen een beetje agressief over. Maar dit nu alsjeblieft niet verkeerd opvatten want dan beginnen wij ook. xd


    Jonguh wat denk jij van mij? Ik vat niet álles agressief op, bitch!
    Nee grapje hoor. :3

    Het was ook aanvallend bedoeld, so.x] Toen hea, niet nu.


    everything, in time

    PRESIDENT schreef:
    (...)

    Jonguh wat denk jij van mij? Ik vat niet álles agressief op, bitch!
    Nee grapje hoor. :3

    Het was ook aanvallend bedoeld, so.x] Toen hea, niet nu.

    Ts, je liet me schrikken. 8D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    (...)
    Ts, je liet me schrikken. 8D


    Ik ben eigenlijk ook heel eng.(bloos)


    everything, in time