Sluiten maar!
[ bericht aangepast op 30 april 2011 - 15:23 ]
It's going to be difficult, but not impossible.
Echt waar, stelletje kleine kinderen.x] Maar ik vind het gedicht wel mooi hoor. Als je de link aanklikbaar maakt, heb je wel kans dat mensen eerder klikken. (:
everything, in time
PRESIDENT schreef: Echt waar, stelletje kleine kinderen.x] Maar ik vind het gedicht wel mooi hoor. Als je de link aanklikbaar maakt, heb je wel kans dat mensen eerder klikken. (:
LENI schreef: (...)
It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse
Calm schreef: (...) KIJK!, ik zeg het niet alleen! (;
Depulso schreef: (...) Maar weet niet hoe dat moet. En dat ben ik met je eens!
Depulso schreef: (...) omg jij zegt tegen mij ophouden. dan moet jij ook eens ophouden met onaardig te doen.
PRESIDENT schreef: (...) Eh dan doe je [ url = *hier de link* ] *hier een woord, of 'Stil' aangezien dat het de titel van je gedicht is* [ / url ] Maar dan zonder spaties.(:
kunnen we nu ff allemaal weer aardig en rustig doen ^^ peace mensen ^^
Shoganai i ne~
SuckerPunch schreef: kunnen we nu ff allemaal weer aardig en rustig doen ^^ peace mensen ^^
Depulso schreef: (...) pff snap het niet
[ bericht aangepast op 30 april 2011 - 15:20 ]
"we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz
Azkaban schreef:
Wat snap je dat precies niet? Je moet de link die je in het topic hebt staan invoegen na het =-teken. dus Stil. [/url.] Dat kun je letterlijk kopiëren en plakken, alleen moet je de punt achter 'url' weghalen. (:
[ bericht aangepast op 30 april 2011 - 15:19 ]
Sarah; Boefke is nen heten beer!