• Sluiten maar!

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 15:23 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Depulso schreef:
    (...)
    pff snap het niet :(

    Je hebt boven je tekstvak icoontjes, daar klik je naast de Q het icoontje aan dat tweeboogjes met een staafje tussen, of toch zoiets, voorstelt. En dan krijg je dit: [ /url] (zonder spaties) Dan kopieer je de link naar je gedicht en plakt die zo: [/ url] (nog steeds zonder spaties) En als laatste stap zet je dan iets tussen die [url ] en [ /url]. Dat woord dat je daar zet, bijvoorbeeld Stil, is het woord waarop je dan moet klikken om naar je gedicht te gaan. Snap je? :3

    Je snapte hem al, laat maar. (:[/url]

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 15:20 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ga je dit topic nu laten sluiten omdat er een paar kinderen moeilijk doen?


    everything, in time

    PRESIDENT schreef:
    Ga je dit topic nu laten sluiten omdat er een paar kinderen moeilijk doen?

    Dat vroeg ik me ook af eigenlijk.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    RESURGAM schreef:
    (...)
    Je hebt boven je tekstvak icoontjes, daar klik je naast de Q het icoontje aan dat tweeboogjes met een staafje tussen, of toch zoiets, voorstelt. En dan krijg je dit: [ /url] (zonder spaties) Dan kopieer je de link naar je gedicht en plakt die zo: [/ url] (nog steeds zonder spaties) En als laatste stap zet je dan iets tussen die [url ] en [ /url]. Dat woord dat je daar zet, bijvoorbeeld Stil, is het woord waarop je dan moet klikken om naar je gedicht te gaan. Snap je? :3

    Je snapte hem al, laat maar. (:

    Nee snap het nog steeds niet,lol![/url]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Dat vroeg ik me ook af eigenlijk.

    Ja wil geen ruzie hoor.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Kijk mijn post ergens onderaan de tweede pagina, dat kun je letterlijk kopiëren en plakken!


    everything, in time

    Depulso schreef:
    (...)
    Nee snap het nog steeds niet,lol!

    Misschien moet je het gewoon proberen? De theoretische uitleg is altijd nogal ingewikkeld, maar na een tijdje vind je het zelf wel uit. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Luister, normaal sluit ik ieder topic als hierom gevraagd word maar jij vraagt het wel heel erg vaak. Wat je beter kunt doen is het gewoon oplossen in plaats van om het gewoon te laten sluiten. Dit omdat de irritaties anders blijven bestaan, snap je?
    Dus, praat het uit met diegene of negeer diegene, maar ik ga dit topic niet voor je sluiten.


    Life is hard and then we die

    Depulso schreef:
    (...)
    Ja wil geen ruzie hoor.

    Dus dan sluit je maar gewoon je topic? Moet je niet doen joh, er zullen vast en zeker nog mensen geïnteresseerd zijn in je eerste gedicht :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    PUKKELxDING schreef:
    Luister, normaal sluit ik ieder topic als hierom gevraagd word maar jij vraagt het wel heel erg vaak. Wat je beter kunt doen is het gewoon oplossen in plaats van om het gewoon te laten sluiten. Dit omdat de irritaties anders blijven bestaan, snap je?
    Dus, praat het uit met diegene of negeer diegene, maar ik ga dit topic niet voor je sluiten.

    dit is pas mijn 2de topic wat ik vraag :o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Dus dan sluit je maar gewoon je topic? Moet je niet doen joh, er zullen vast en zeker nog mensen geïnteresseerd zijn in je eerste gedicht :Y)


    Ga jij eens lekker ergens anders ongesteld zijn, het stoort hier.

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 15:24 ]


    everything, in time

    PRESIDENT schreef:
    (...)

    Ga jij eens lekker ergens anders ongesteld zijn, het stoort hier.

    hihiiii

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 15:25 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    PRESIDENT schreef:
    (...)

    Ga jij eens lekker ergens anders ongesteld zijn, het stoort hier.

    Wat een mentaliteit hier op Quizlet tegenwoordig seg! Wat was er ook weer verkeerd aan mijn post? Voor zover ik weet, was daar niets onvriendelijk of gemeen aan.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Wat een mentaliteit hier op Quizlet tegenwoordig seg! Wat was er ook weer verkeerd aan mijn post? Voor zover ik weet, was daar niets onvriendelijk of gemeen aan.

    Ja, dat snap ik ook niet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Wat een mentaliteit hier op Quizlet tegenwoordig seg! Wat was er ook weer verkeerd aan mijn post? Voor zover ik weet, was daar niets onvriendelijk of gemeen aan.


    Buiten het Nederlands niet nee
    Nee, maar jullie zijn al de hele tijd over en weer bezig. En als je geen ruzie wil, dan kun je beter weglopen. Kijk, ik had dat ook wel tegen de starter van dit topic kunnen zeggen, maar het is nogal moeilijk weg te gaan uit je eigen topic. (':


    everything, in time