• Sinds februari heb ik ruzie met een vriendin van mij. Het begon toen een andere vriendin van ons uit ons vriendinnengroepje opgenomen moest worden in het ziekenhuis en zij dat als enige wist. Ze heeft het toen wel aan iemand anders vertelt maar niet aan mij. Ik vond dat nergens op slaan, en heb haar dat gezegd, maar haar enige reactie daarop was: 'W. heeft niet gezegd dat ik het jou mocht vertellen'. Maar toen ik doorvroeg bleek dat W. helemaal niets had gezegd over het wel of niet vertellen hiervan, en omdat ik W. al veel langer ken dan haar en dat andere meisje, vond ik dat ik wel recht had het te weten.

    Dit lijkt een beetje een stom voorval, maar het is wat uit de hand gelopen omdat ik vond dat zij moest inzien dat ze een beetje nutteloos bezig was en ik me hierdoor gekwetst voelde, en zij vond dat ze niets verkeerd had gedaan en ik haar maar moest vergeven.

    Deze ruzie sleept nu zo'n 2 maanden voort, en al die tijd hebben we niet gepraat. Nu praat zij ineens weer tegen me, zegt dat ik op moet houden haar te negeren, hoewel zij ook geen poging tot contact heeft gedaan. Zelf vind ze dat zij niets fout heeft gedaan, en ze doet alsof deze hele ruzie mijn schuld is.

    Mijn vraag is nu, wat moet ik doen? Ik weet het echt niet meer. Aan de ene kant wil ik wel graag dat het goed komt, maar aan de andere kant vind ik het wel heel lullig hoe ze me behandeld heeft, en dat kan ik ook niet zomaar vergeten...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik snap dat het moeilijk is.. maar je moet echt afvragen of je nog wel vrienden met haar wilt zijn.. ik bedoel het kan natuurlijk allemaal wel weer goed komen.. maar zoals jij ookal zij ze deed zelf ook geen poging om contact te maken..
    Ik kan er natuurlijk niks over zeggen want ik ken jou en je vriendin niet, maar dat denkk ik als ik dit lees...


    Jump and touch the sky.

    Maak een lijstje van de leuke& stomme dingen van je vriendin. Ik denk dat je dan snel genoeg ziet of ze het waard is..
    succes!


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3