• Ik heb gister avond mijzelf weer gesneden. Ik heb er nu best wel veel spijt van, maar eerlijk, het voelde wel heel erg fijn. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik kan nog littekens zien, al waren het niet echt sneden maar meer krassen.
    Om deze topic nuttig te maken wil ik graag jullie raad...
    Ik weet het is niet slim, en ik had mezelf belooft het niet meer te doen, ik had gezworen. Maar wat moet ik nou doen, en hebben jullie wel eens iets gedaan waar jullie nu heel veel spijt van hebben?

    Iedereen heeft wel eens iets gedaan waar die spijt van heeft.
    Ik denk dat het belangrijk is dat je duidelijk hebt voor jezelf dat je er spijt van hebt. En mocht je weer de neiging hebben denk dan aan dat moment. Ik denk dat het ook goed is om over te praten, of over te schrijven dat je het wel kwijt kan. En met andere kan delen. Verder zou ik niet weten wat je anders moet doen..


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Ik ken het gevoel waarmee je nu kampt; schuldgevoel, maar wel verlossing. Je wilt het niet doen, maar je voelt dat er geen andere manier is. Dat is er wel. Praten met vrienden helpt, desnoods je ouders. Die mensen geven allemaal om jou, en zullen manieren bedenken om jou te laten stoppen. Een spreker uit ervaring hier.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb het nooit gedaan en daar ben ik blij om, ik denk dat ik ook geen reden had..
    Het is toch niet als je je slecht voelt dat je dat moet doen ofzo, waarom doe je dat?
    Je gaat er later echt spijt van hebben die krassen blijf je zien!!


    Stop wishing, Start doing..

    Serophina schreef:
    Ik heb het nooit gedaan en daar ben ik blij om, ik denk dat ik ook geen reden had..
    Het is toch niet als je je slecht voelt dat je dat moet doen ofzo, waarom doe je dat?
    Je gaat er later echt spijt van hebben die krassen blijf je zien!!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Serophina schreef:
    Ik heb het nooit gedaan en daar ben ik blij om, ik denk dat ik ook geen reden had..
    Het is toch niet als je je slecht voelt dat je dat moet doen ofzo, waarom doe je dat?
    Je gaat er later echt spijt van hebben die krassen blijf je zien!!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik heb me wel eens heel erg ongelukkig gevoelt. maar ik ben nooit zooooo laag gezakt dat ik mezelf ging snijden. als je jezelf verminkt voor je beter te voelen denk ik persoonlijk dat er iets geestelijks mis is ofzo. maar mijn advies is om gewoon als je je kut voelt naar dingen te gaan kijken die leuk zijn of dingen doen die je opvrolijken. want jezelf snijden laat je alleen maar aan de pijn herinneren.


    Believe in yourself, change the world.

    je moet het gewoon niet doen..
    je hebt waarschijnlijk geen idee hoeveel ellende daar later van komt.
    maak afspraken met jezelf: als ik dit weer eens doe mag ik een week niet achter de computer ofzo. en hou je daar ook aan! dan is het zo afgeleerd.

    [ bericht aangepast op 29 april 2011 - 17:14 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Goh, het is moeilijk om het niet te doen, omdat het verslavend werkt. Maar het beste is om jezelf voor te nemen dat het slecht is. En als je de drang krijgt om het te doen, zorg er dan voor dat je iets hebt dat je bezig houdt, zodat je vergeet dat je het wil doen.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Graphics schreef:
    ik heb me wel eens heel erg ongelukkig gevoelt. maar ik ben nooit zooooo laag gezakt dat ik mezelf ging snijden. als je jezelf verminkt voor je beter te voelen denk ik persoonlijk dat er iets geestelijks mis is ofzo. maar mijn advies is om gewoon als je je kut voelt naar dingen te gaan kijken die leuk zijn of dingen doen die je opvrolijken. want jezelf snijden laat je alleen maar aan de pijn herinneren.

    Laag zakken? Pffu, als je wist wat ze meemaakte. Ze doet het heus niet voor de lol ofzo?! Het is niet makkelijk oké? En ze zakt niet laag, je moet haar juist steunen waarom denk je dat ze dit topic maakt? Sjee..

    xox' een vriendin van Bayla.

    Mwah ik denk niet dat mensen negatief mogen oordelen.. Mocht iemand dit soort topics aanmaken. Alleen kan het ook wel eens gezien worden als aandacht vragen..
    Snijden ook,, bij mij zat een meisje op de middelbare school die echt expres korte shirtjes aandeed in de winter omdat je haar littekens kon zien. Dus ik denk ook dat sommige mensen het juist mensen moeilijk maakt omdat snijden op een belachelijke manier wordt vertoont..

    Maar goed xD dat was weer even mijn kleine oordeeltje..

    @bayla,, succes meid,, en probeer gewoon aan de leuke momenten in je leven te denken en aan de spijt die je achteraf hebt ;)


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Bayla schreef:
    (...)
    Laag zakken? Pffu, als je wist wat ze meemaakte. Ze doet het heus niet voor de lol ofzo?! Het is niet makkelijk oké? En ze zakt niet laag, je moet haar juist steunen waarom denk je dat ze dit topic maakt? Sjee..

    xox' een vriendin van Bayla.


    dat is mijn persoonlijke mening.
    als je er niet van gedient bent dan moet je deze topic niet maken.


    Believe in yourself, change the world.

    Graphics schreef:
    (...)

    dat is mijn persoonlijke mening.
    als je er niet van gedient bent dan moet je deze topic niet maken.


    Als jij alleen maar op dit topic bent om te zeiken, moet jij hier godverdomme niet komen, en gewoon je grote smoel houden, dankje.

    Edit: Dat is niet alleen mijn persoonlijke mening. Meerdere mensen zullen het er mee eens zijn.

    [ bericht aangepast op 29 april 2011 - 18:32 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    @Graphics,,
    ik denk dat je ook moet kunnen incasseren wanneer je mening van toegevoegde waarde is en wanneer niet..
    En om het net iets makkelijker te maken,, je mening is hier niet echt behulpzaam.


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Graphics schreef:
    ik heb me wel eens heel erg ongelukkig gevoelt. maar ik ben nooit zooooo laag gezakt dat ik mezelf ging snijden. als je jezelf verminkt voor je beter te voelen denk ik persoonlijk dat er iets geestelijks mis is ofzo. maar mijn advies is om gewoon als je je kut voelt naar dingen te gaan kijken die leuk zijn of dingen doen die je opvrolijken. want jezelf snijden laat je alleen maar aan de pijn herinneren.


    Daar heb je fucking geen gelijk in. Snijden deed me de pijn juist vergeten, en god. Soms werken die dingen niet.


    SLOAN.

    Serophina schreef:
    Ik heb het nooit gedaan en daar ben ik blij om, ik denk dat ik ook geen reden had..
    Het is toch niet als je je slecht voelt dat je dat moet doen ofzo, waarom doe je dat?
    Je gaat er later echt spijt van hebben die krassen blijf je zien!!


    je doet het om de innerlijke pijn te verdringen, door jezelf lichamelijk pijn te laten voelen. het voelt tegelijk als een opluchting. jezelf snijden is een soort wanhoopsdaad, je weet het gewoon niet meer, het is ook iets impulsief, je denkt er gewoon niet bij na. daarna komt het schuldgevoel pas. en dit is dan weer mijn mening. (:

    on-topic; meid ik weet wat je doormaakt, ik had mezelf ook beloofd om te stoppen en dat heb ik amper drie weken volgehouden. keep your head held high sweetheart, we're there for you. (flower)

    [ bericht aangepast op 29 april 2011 - 21:45 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.