• Deze film is zaterdag 1 augustus op 2BE, een Vlaamse televisiezender. Wie gaat hem kijken? Ik heb het al eens gezien en normaal zou ik hem nog eens willen zien maar dan ben ik juist op reis. Deze film is al een van de betere films die ik ooit al eens gezien heb. Ik raad het aan om hem te kijken. Voor diegenen die hem al eens gezien hebben, wat vonden jullie ervan?
    Eisenheim, een illusionist aan het begin van de 20e eeuw in Wenen, wordt verliefd op een vrouw ver boven zijn stand. Wanneer zij zich verlooft met de kroonprins, gebruikt Eisenheim zijn gaven als goochelaar om haar te bevrijden en de stabiliteit van het Weense koninklijk huis te ondermijnen. Maar dan gebeurt er een ongeluk en is niets meer wat het lijkt en hoofdinspecteur Uhl versterkt zijn jacht op Eisenheim voor wie hij zowel bewondering als haat koestert.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2009 - 17:14 ]


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik kan hem zowiezo niet zien. Bday party van mij en een vriendin ^^. Maar ik vind hem niet echt geweldig klinken om eerlijk te zijn :'D. Maar ben dan ook niet echt voor dat soort x)
    x

    Ik ken hem niet: en ik ga hem niet zien want ik heb geen Belgische TV ;D


    -

    Serieus, die film leek mij zoooo stom en toen ik hem keek, stond ik helemaal versteld. Dus ik vind dat jullie hem allemaal moeten gaan kijken :9~ hij is gewoon zo onvoorspelbaar (:


    All was well.

    020809 schreef:
    Serieus, die film leek mij zoooo stom en toen ik hem keek, stond ik helemaal versteld. Dus ik vind dat jullie hem allemaal moeten gaan kijken :9~ hij is gewoon zo onvoorspelbaar (:


    Inderdaad, zeker het laatste stuk van de film.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik wil hem zien, maar ik heb geen Belgische TV xD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Lijkt me gaaf om te zien,
    maar ik weet niet of ik die tv zender heb:X


    Why don't you break my heart

    Ik heb hem op DVD :Y)
    Man die is GOED! xD
    maar ik snapte er niets van xD


    VIP - Very Important Penguin

    Singalong schreef:
    Ik heb hem op DVD :Y)
    Man die is GOED! xD
    maar ik snapte er niets van xD


    Dan moet je hem nog eens zien. Misschien snap je het dan wel. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    (...)

    Dan moet je hem nog eens zien. Misschien snap je het dan wel. x'D

    mhaha goed idee xD


    VIP - Very Important Penguin

    Ik ga hem zien! ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik heb geen zin om hem te gaan zien :P
    ik ga voor the final destination :Y)


    everybody needs a song.