• Hallo allemaal (bloos),

    Ik ben ooit eens begonnen aan het verhaal 'You can't buy true love.' het gaat over een arme 'gang' jongen, die verliefd wordt op een rijk meisje. Ik ben nog lang niet klaar met dat verhaal, maar ik wilde eens wat anders en kwam op een idee.

    Het tweede deel van de You can’t buy true love-Serie!

    Albertino, ook wel Alex genoemd heeft altijd in zijn 2 jaar oudere broer Kailando gelooft, hij geloofde dat Kailando hem en de rest van de familie altijd zou kunnen beschermen door bij zijn gang te blijven. Maar tijden veranderen, en zo ook de mensen. Kailando is niet meer de stoere gast nu hij met Celine bezig is, hij is soft geworden, gekneed tot wat zij wilde. Albertino is daar in tegen van een lieve gast naar een van de bekendste drugsdealers veranderd. Elke nacht hangt hij op straat, tot hij met een van de gangsmembers in aanraking komt. Ze vragen hem om hun dealer te worden, hun officiële. Dat zou betekenen dat hij een hoge rang zou hebben, dus hij besluit om het te doen. Albertino moet alles inzetten om ervoor te zorgen dat Kailando er niet achterkomt, dat zijn moeder en niet achterkomt én Dat hij niet bezwijkt voor het knappe meisje van de gang, Carmen.


    Dit deel zal dus over Alex gaan, het jongere broertje van Kailando. Natuurlijk ben ik nog lang niet klaar met het eerste verhaal, maar dit verhaal zal ook nog niet geactiveerd zijn voor dat ik minstens 2 of 3 hoofdstukken heb. Ik zal proberen dit verhaal beter te maken, omdat ik het eerste verhaal 2 jaar geleden op word heb geschreven, en ik toen nog niet echt redelijk de skills had die ik nu heb.

    Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden ^^


    Why should we give people second chances when there are people waiting for their first?