• El Clásico
    Members of the WAG-gang
    Mourinho - Lynn - WAG van Xavi.
    Nerazzurri - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RxSergioJan - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Spanjaard - Elena - WAG van David Villa.
    Nicklas - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Azza - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Rumour - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Megalomania - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Lionel - Amber - WAG van Lionel Messi.
    4xFabregas - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 15:46 ]

    Rumour schreef:
    (...)
    Boks (pirate)

    Yeah junge ;D


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ben thuis!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Hee Lynn (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hai Lynn, how was your day?


    Everything is worse without music.


    M'n man gaat vreemd, met een man nog wel (cat) HAHA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hello amigas, i'm back.


    Hope goes lost but never dies.

    amber <3 <3 <3


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    elenaaaaa :9~ <3 <3

    how are yaa?


    Hope goes lost but never dies.

    Goood junge ;D
    And jij? ;D


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ben zo blij door gisteren *-*


    Hope goes lost but never dies.

    Ik oooook <3 Ik kon wel janken van blijdschap <3


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Rumour schreef:
    Hai Lynn, how was your day?
    Sleeeeeeeeeeeeeecht! Het regende, ik had heel de dag hoofdpijn, ik heb last van mijn regels, ik heb last van mijn rug en schouders, mijn tas weegde veel te zwaar, ik werd gestraft omdat ik geen uniform aanhad, mijn tekening wil niet lukken want ik snap niets van die details die ik moet tekenen, ik moest lopen met mijn pijnlijke voet tijdens gym, een facking gast liep er dan ook nog over.., mijn klas deed kut vandaag, ik had maar een 6 voor mijn spreekbeurt, en ik moet leren voor wiskunde, én een taak maken over een film voor Engels die ik niet eens heb gezien, ín het Engels en dan nog een artikelbeschrijving voor Nederlands. En straks ga ik winkelen met mijn mama voor nieuwe bh's en daar heb ik echt geen zin in. En ik heb zin in frieten maar dat gaan we toch niet eten :'(


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Spanjaard schreef:
    Ik oooook <3 Ik kon wel janken van blijdschap <3

    Ik jank nu van blijdschap, bij de samenvatting, lol. ;$


    Hope goes lost but never dies.


    <33333333


    Hope goes lost but never dies.

    Mourinho schreef:
    (...)Sleeeeeeeeeeeeeecht! Het regende, ik had heel de dag hoofdpijn, ik heb last van mijn regels, ik heb last van mijn rug en schouders, mijn tas weegde veel te zwaar, ik werd gestraft omdat ik geen uniform aanhad, mijn tekening wil niet lukken want ik snap niets van die details die ik moet tekenen, ik moest lopen met mijn pijnlijke voet tijdens gym, een facking gast liep er dan ook nog over.., mijn klas deed kut vandaag, ik had maar een 6 voor mijn spreekbeurt, en ik moet leren voor wiskunde, én een taak maken over een film voor Engels die ik niet eens heb gezien, ín het Engels en dan nog een artikelbeschrijving voor Nederlands. En straks ga ik winkelen met mijn mama voor nieuwe bh's en daar heb ik echt geen zin in. En ik heb zin in frieten maar dat gaan we toch niet eten :'(
    Klinkt heel kut wat ik nu ga zeggen; iedereen heeft wel eens zo'n dag


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John