• Bij ons op school gaan ze schoolwacht in voeren. 4e klassers moeten dan in de pauzes in de aula of op het schoolplein rondlopen en andere aanspreken als ze bijvoorbeeld afval op de grond gooien. De schoolwachters mogen dan hun 3 keer vragen om het afval op te ruimen, en als je dat niet doet krijgt degene een briefje en moet je 2 uur melden. Als je nog een keer een briefje krijgt krijg je 40 uur, en nog een keer meer schorsing. En ga zo maar verder. Dit moet ik eind mei gaan doen, en volgend jaar ook.

    Bij wie op school hebben ze nog meer schoolwachters?

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 15:00 ]


    <3

    Wow, klote. o-o
    Ik heb dat gelukkig niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nee hebben we niet, maar wie spreekt nou iemand anders aan, dat ze het moeten opruimen o.o


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Leraren wel ja, maar leerlingen niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daar huren ze toch concierges voor in?


    Don't judge a book on its cover

    Dajly schreef:
    Daar huren ze toch concierges voor in?


    We hebben ook concierges, maar ja ze denken dat het beter is als leerlingen elkaar aanspreken.


    <3

    Nee maar bij ons zeggen ze dan wel dat we iets op moeten rapen als we iets expres laten vallen, en we mogen ook alleen maar in de aula, of buiten op dat plein. maar als je vóór school wilt staan om te roken, krijg je straf geloof ik.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    wij hebben dat ook(nerd)

    gelukkig hoef ik het niet te doen(:


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Hebben wij ook,gelukkig alleen voor VMBO.
    Het slaat echt nergens op. Alsof we nu opeens wel gaan luisteren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Unfair, Een beetje aanpappen met de 4de klassers Nice :)


    Firm believer of all that is magic

    expletive schreef:
    (...)

    We hebben ook concierges, maar ja ze denken dat het beter is als leerlingen elkaar aanspreken.


    okee... bij ons verbieden ze gewoon om bepaalde dingen zoals pepernoten en chips te eten


    Don't judge a book on its cover

    Dat hebben wij niet, wij hebben enge leraren die dat doen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wij hadden vroeger leraren die dat deden, ze werden al heel snel door mij omgedoopt tot Pauzepatrouilles x]


    No growth of the heart is ever a waste

    Wij hebben gewoon concierges. En ik ben blij dat ik niet bij jou op school zit, ik ga niet een beetje mijn pauze verneuken door andere kindjes aan te wijzen waar de prullenbakken staan.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 16:40 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oh god, dat heb ik gehad ja. Ik moest vorig jaar wel eens schoolwacht zijn in de pauzes. Ik had dan een blauw vest aan, een bonnenboekje en een walkie-talkie, hoezo overdreven! Maar het was niet zo erg bij mij, aangezien het niet zo serieus genomen werd en je gratis thee kreeg, haha. (:

    Bij mij heb je het niet..
    Maar ik zit dan ook op een school met alleen de 1e&2e klassen..
    Het is wel altijd een troep, maar gelukkig heb ik dat niet..

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 17:22 ]


    Jump and touch the sky.