• El Clásico
    Members of the WAG-gang
    Mourinho - Lynn - WAG van Xavi.
    Nerazzurri - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RxSergioJan - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Spanjaard - Elena - WAG van David Villa.
    Nicklas - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Azza - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Rumour - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Megalomania - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Lionel - Amber - WAG van Lionel Messi.
    4xFabregas - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 15:46 ]

    Maar ik ga naar vriendin toe en dan naar stadje. Tot vanavond als ik niet mee gesleurd wordt naar het feest. DoegDoeg (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Doei Anne, veel plezier <3


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik heb net gehoord dat wij met de actiefweek in de 4e in een gastgezin in Engeland worden gestopt.
    Dat vindt ik écht niet leuk. (cat)
    Zoiezo, Havo gaat naar Italië OF Spanje, ze mogen nog kiezen ook, en wij moeten in een gastgezin gestopt ;o!
    En we gingen 2 jaar terug al naar Engeland. ):


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Bye Anne (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Veel plezier Anne!*O*


    Everything is worse without music.

    Ik moet altijd huilen bij Mockingbird van Eminem ):


    Everything is worse without music.

    Rumour schreef:
    Ik moet altijd huilen bij Mockingbird van Eminem ):

    Ik ook! Nouja, traanogen


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Spanjaard schreef:
    (...)
    Ik ook! Nouja, traanogen

    Ik moet bijna altijd huilen bij Eminem, hij rapt tenminste niet over hoeren geld en ''da hood'' maar over echte dingen.


    Everything is worse without music.

    Rumour schreef:
    (...)
    Ik moet bijna altijd huilen bij Eminem, hij rapt tenminste niet over hoeren geld en ''da hood'' maar over echte dingen.

    Met jou kan ik praten ;D


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Megalomania schreef:
    Ik heb net gehoord dat wij met de actiefweek in de 4e in een gastgezin in Engeland worden gestopt.
    Dat vindt ik écht niet leuk. (cat)
    Zoiezo, Havo gaat naar Italië OF Spanje, ze mogen nog kiezen ook, en wij moeten in een gastgezin gestopt ;o!
    En we gingen 2 jaar terug al naar Engeland. ):

    Ik zou Italië doen als ik in Havo zat en mocht kiezen. Maar wat doe jij dan?

    Nerazzurri schreef:
    (...)
    Ik zou Italië doen als ik in Havo zat en mocht kiezen. Maar wat doe jij dan?

    Mavo :3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Megalomania schreef:
    Ik heb net gehoord dat wij met de actiefweek in de 4e in een gastgezin in Engeland worden gestopt.
    Dat vindt ik écht niet leuk. (cat)
    Zoiezo, Havo gaat naar Italië OF Spanje, ze mogen nog kiezen ook, en wij moeten in een gastgezin gestopt ;o!
    En we gingen 2 jaar terug al naar Engeland. ):

    Bij ons ga je in de eerste naar Latrop, In de tweede naar Uelsen, in de derde naar Parijs, in de vierde niet, in de vijfde kun je kiezen uit: Praag, Londen, Rome en Barcelona


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ga schrijven aan Roses en Trust


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Spanjaard schreef:
    (...)
    Bij ons ga je in de eerste naar Latrop, In de tweede naar Uelsen, in de derde naar Parijs, in de vierde niet, in de vijfde kun je kiezen uit: Praag, Londen, Rome en Barcelona

    Bij ons 1e YMCA kamp, 2e Engeland&Londen/gastgezinTsjechië, 3e gastgezin Friesland + dagje Parijs, 4e dus mavo Engeland + dagje Londen, Havo Italië of Spanje en VWO Ardennen ofzo. 5e weet ik niet en 6e weet ik ook niet. (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Spanjaard schreef:
    (...)
    Met jou kan ik praten ;D

    Boks (pirate)


    Everything is worse without music.