• Een opblaaspop die is ontworpen naar de gelijkenis van Miley Cyrus is de 18-jarige zangeres-actrice in het verkeerde keelgat geschoten. Cyrus vindt het naar verluidt walgelijk en overweegt het bedrijf Pipedream Products voor de rechter te dagen.

    De sekspop, volgens het opschrift op de verpakking uitgerust met '3 achey love holes', is intussen wel een verkoopsucces.

    Uitverkocht
    "In minder dan twee dagen tijd zijn we volledig uitverkocht", verklaart Kevin Johnson van Pipedream Products in The Sun.

    Miley Cyrus, die doorbrak met de Disney-reeks 'Hannah Montana', is niet de eerste celebritie naar wie een sekspop werd gemaakt. Lady GaGa, Britney Spears, Kim Kardashian, Pamela Anderson en Beyoncé viel die eer al te beurt.

    Goedkoop
    Het bedrijf verwacht dat het binnenkort via de rechter zal gedwongen worden de sekspoppen van Miley van de markt te halen. Op Amazon kost de pop in de VS 27,49 dollar, een heel democratische 19,30 euro.


    Wat vinden jullie ?
    Klik hier voor de bron en foto's


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Mykonos schreef:
    'She's young, dumb and old enough for cum.'

    Hahahahhaha XD

    je neemt me de woorden uit de mondxD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Insomniac schreef:
    Eigenlijk, eiiiigenlijk ... Is je titel best lekker dubbel. (pirate)


    ahahhaa (lol)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    EstrellaVida schreef:
    Arm ding :'D


    I´m nothing special.

    aAawh zoo fajah!!Ik zal echt pissed zijn hoor!!
    Wel zielig eigenlijk hoor maar oke, aandacht zoekersA fan of miley soeaking heeeaaar!!
    BTW ik ben fan dus niet gaan afkraken mensen!

    [ bericht aangepast op 29 april 2011 - 23:26 ]

    Oooh, hebben!
    Ik vind het wel droog, maar wel lullig voor haar.

    sekspop schiet miley cyrus in het verkeerd keelgat

    Bad word choice, btw (x

    [ bericht aangepast op 29 april 2011 - 23:32 ]


    Felix

    Peanutxhead schreef:
    Zij zet zich toch half naakt op het internet dus hier hoeft ze zich al helemaal niet zorgen om te maken(cat)


    Yeah, Your Right.


    Firm believer of all that is magic

    Ik snap niet dat mensen hier verwijzen naar de zogenaamde 'naaktfoto's', ze staat erop in haar ondergoed -.-
    En ik denk dat iedereen kwaad zou worden als er ineens een sekspop in de vorm van hem/haar op de markt komt...

    Het kan me niet schelen wat sommigen zeggen,
    Ik blijf Miley steunen, ze is een geweldig meisje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.