• heey hoii haay(A)

    ik ben nu naar de eerste en ik vind het een beetje saai:X.
    Jah ik weet het ik zit er pas sinds woensdag op maar toch.Ik ben 4 keer gevallen met mijn tas omdat ik daar 9 boeken in had en in zon schouder tas.Dus hij valt er steeds af van mijn fiets(ik doe hem dn om en dan leg ik de tas achter op de bagage drager).Ik was mijn slot kwijt van het kluisje nee NIET de sleutel maar het slot.En ik ben mijn itwy(ik weet zo schrijf je het nieet maar ik ben nu ff te moe om te denken xD)bij techniek kwijt geraakt en nog steeds niet terug.Ik heb mijn boeken vergeten of ik mijn kluisje liggen als ik ze nodig heb.Ik ben sochtends niet zo super vrolijk meestal,en dn gaat mijn mentor ook nog veel lopen lullen.Over zijn zoon,en over zijn vrouw en over zijn hond.Verschikkelijk.En nu komt het volgende : ik wil wel opletten maar ik ben soms zo moe dat ik niet meer weet wat er is gezegd.Of dan zit ik te staren.En zit er ook zon K*t jongen in de klas.Ik haat hem(6).Nou dat was mijn verhaal over de eerste en ik heb pas 3dagen gedaan.....
    Nou ik ga slapen,truste(flower)
    xoxo Shanice
    und a happy weekend


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Och kind, ik heb het hele eerste jaar al gedaan. Was wel minder erg, tweede is even erg en soms nog erger. Vraag me af hoe het derde zal zijn.

    het eerste is een hel, het 2de ook en het 3de .. wrss alle jaren ofzo --'


    And all the girls in the front row scream your name.

    Hhaha de eerste klas is altijd een hell!Was bij mij ook zo,Vooral in het begin,In de 2e gaat alles wel beter ;) Ook bij mij zo:P

    Bij mij viel het eerste jaar best wel mee...Ik zit nu in de 2e, en dat is pas erg! Het rooster is in de 2e het alles kutst. xD En al die bruggers die je plek afjatten in de pauze. xD Maarja. Dan jagen wij hun gewoon weg. x'D

    Hhah:P School is gewoon in één woord...KUT XD ghehe...maarjah wat wil je...bij mij waren de eerste en tweede ok minder, maar bij mij was het niet zo erg omdat ik gewoon heel goede vrienden had toen. 3de is fijner (vond ik) want dat gedraagd niet iedereen zich meer als un klein kind XD ghhah....ik zit nu in de 4de en heb dezelfde KLOTEklas als vorig jaar :P maar koverleef het well...en trouwens het is me laatste jaar...so WHATEVER XD

    Khoop dat je schooltijd wat beter word! Het is niet leuk als je problemen heb met je klas enzoo...SUcces!!

    XxxNIkki

    haha, 1,2 & de helft vn 3 waren een hel
    op de andere helft kende ik cynthia (A)

    en het 4de word fantastisch (yeah)

    school rockt (yeah)

    heb ik geluk dat ik pas overmorgen naar school moet!!


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    Blaaaaaaaaaah,
    Myn eerste jaar was ook een hel!

    De eerste schooldag was ik mijn boterhammen vergeten > Heb die dag dus 's middags niet kunnen eten -__-"
    Ergens in de eerste week ben ik met fiets enal in de beek gereden (gelukkig stond er geen water in x] , wel moeilyk om je fiets daar weer uit te krijgen.. En het genante was, toen mijn fiets er bijna uit was, passeerde er een leerkracht:S )
    Naja, toen zaten er ook nog 2 kerels in myn klas (en 1 daarvan zit dit jaar weer in mu klas) én we hadden een bloedhekel aan elkaar.
    En toen was er nog een bende derdejaars die het blijkbaar leuk vonden om me te pesten (gelukkig is dat nu over)
    En ik was ook altijd moe. Maar dat kwam omdat ik altijd om 6.30 moest opstaan én elke datg eerst 7 km rijden met de fiets, vooraleer ik in school ben!

    Maarja, mijn eerste jaar was dus ook een hel !
    *Woew, lange reactie x'D*


    Never run out of reasons to smile...

    Whaha ik hoop dat mijn 2de jaar beter word!!
    Maar ik heb geluk dat de meisjes wel super aardig zijn.En ik heb mijn bf nog dus jah.Maar die gozer in mijn klas loopt mij uitteschelde over mijn wangen.Omdat ik een dikke kop heb zegt hij.Ik vind mezelf ook niet dé knapste,mooiste,leukste.Maar al dat beetje zelfvertrouwen die ik heb moet hij niet bij mij weg halen anders geef ik hem een stomp op zijn bek,En dn boeit me het niet dat ik dan een gelekaart moet halen.
    Nou jahh maandag weer naar school...Bahbah*trekt vies gezicht*


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    haha, 1,2 & de helft vn 3 waren een hel
    op de andere helft kende ik cynthia (A)

    en het 4de word fantastisch (yeah)

    ik maak alles beter ook sgool

    ik ben nu al half dood van mijn eerste schoolweek die niet eens een hele week was.. maar ik zit nu in de tweede..


    Je moet worden wie je bent.

    Iepz!
    Overmorgen begint het nieuwe schooljaar voor mij.
    Alle schooljaren zijn een hell, daarom zit je dus met meerdere mensen op school. Die worden dan je vrienden en zorgen ervoor dat school wat gemakkelijker is ^^.
    Dus als je genoeg met je vrienden om gaat, dan gaat alles veel sneller en veel gemakkelijker ^^.

    Meisje toch, lekker veel pech in die paar daagjes. Maarja je moet er toch het beste van zien te maken hè. (; Je zult er toch nog een hele tijd op moeten zitten. (;


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik moet maandag terug naar school en heb echt geen zin
    terug vroeg opstaan en gedaan met uitslapen!:(


    I need you like a heart needs a beat