• Een opblaaspop die is ontworpen naar de gelijkenis van Miley Cyrus is de 18-jarige zangeres-actrice in het verkeerde keelgat geschoten. Cyrus vindt het naar verluidt walgelijk en overweegt het bedrijf Pipedream Products voor de rechter te dagen.

    De sekspop, volgens het opschrift op de verpakking uitgerust met '3 achey love holes', is intussen wel een verkoopsucces.

    Uitverkocht
    "In minder dan twee dagen tijd zijn we volledig uitverkocht", verklaart Kevin Johnson van Pipedream Products in The Sun.

    Miley Cyrus, die doorbrak met de Disney-reeks 'Hannah Montana', is niet de eerste celebritie naar wie een sekspop werd gemaakt. Lady GaGa, Britney Spears, Kim Kardashian, Pamela Anderson en Beyoncé viel die eer al te beurt.

    Goedkoop
    Het bedrijf verwacht dat het binnenkort via de rechter zal gedwongen worden de sekspoppen van Miley van de markt te halen. Op Amazon kost de pop in de VS 27,49 dollar, een heel democratische 19,30 euro.


    Wat vinden jullie ?
    Klik hier voor de bron en foto's


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    SunnySideUp schreef:
    hahah
    moet ze zich ook maar niet als zo'n sletachtig persoon gedragenx'd


    Shoganai i ne~

    oops

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 17:59 ]


    Shoganai i ne~

    Zij zet zich toch half naakt op het internet dus hier hoeft ze zich al helemaal niet zorgen om te maken(cat)


    =

    Stiekem vindt ze dat een hele eer:9~


    Ik ben Jolene en ik ben fabelachtig

    PUKKELxDING schreef:
    Ge-ni-aal

    Hahaha :'D


    -

    Haha :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Quixotic schreef:
    Lol, dat had ze ook wel kunnen verwachten. :Y)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Captain schreef:
    Die zou ik nooit kopen.
    Die van Lady Gaga wel, haha.


    Numbers.

    Ach, die slut maakt het er wel een beetje naar, nietwaar..? Ze wilde toch van haar Disneyimagootje af? :) There you go! Minder Disney zal je het niet krijgen (banana)

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 20:44 ]


    ars moriendi

    Haha, zo goedkoop!


    Has no one told you she's not breathing?

    Gewoon omdat ze er geen geld aan verdient, waarschijnlijk. Ik vind het wel grappig om de reacties op die site lezen. :x Jeez, waar die mannen al niet aan denken.
    Maar eigenlijk is het wel erg, als je er over nadenkt. Een sekspop van een achtienjarig meisje? Oké, ze is niet heel erg braaf, maar het gaat er toch een beetje over...

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 20:52 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Zeewier schreef:
    Stom mens, lekker voor haar; moet ze maar niet zo grof doen. Taylor Swift is veeel beter =D

    Miley en Taylor zijn eigenlijk wel goede vriendinnen :'p

    Ik vind het echt ziek !! Ze is gewoon een meisje dat haar fans probeert te inspireren met haar muziek, ze heeft nooit gezegt dat ze perfect is !. Like she says Nobody's Perfect !

    Ik geef haar wel gelijk. Ik zou ook kwaad worden.


    Caution first, always.