• Laatst zei zo'n meisje dat ze ook haar bovenbenen scheerde en ik zat echt van huh wtf dat hoeft toch helemaal niet met kleine blonde haartjes? :'D Maar volgens haar was het heel normaal ofzo?

Dus mijn vraag was; doen jullie dat?

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Noway.

No growth of the heart is ever a waste

Nee dan krijg ik stoppels op me bovenbenen, wtf hellno.

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

1x in de zomer. Die haartjes groeien minder snel

Firm believer of all that is magic

Omniscience schreef:
    Nee en ik heb ook nooit zin om mn onderbenen te scheren :'D

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Jup, ik scheer alles. Zelfs mijn armen, niet helemaal kaal, maar wel wat weg.

Alleen maar tranen van geluk

Ik doe het alleen als het echt nodig is, maar dat is eigenlijk zelden.

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Bij mij zie je haast geen haren op mijn bovenbenen. Maar mijn onderbenen zie je ze wel. Dus ik scheer alleen mijn onderbenen t/m mijn knieeën.

Ik scheer m'n benen over het algemeen gewoon niet XD

Life is hard and then we die

Poseidon schreef:
    Ik doe dat wel. (':

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

Ik wel, anders schaam ik me dood in mijn bikini of korte shortjes

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Martyr schreef:
    Ja, maar ik heb daar donkere haren :')

I´m nothing special.

Ik ga altijd tot net boven mijn knieën want daar boven zijn het hele blonder kleine haartjes en ik ben te lui om verder te scheren :Y)

The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

Ik scheer mijn benen sowieso niet, gezien je niet eens kan zien dat ik haar heb ='D

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

ik doe altijd mijn onderbenen en als ik zin heb om mijn bovenbenen te doen doe ik dat ook:Y)

'Burning up a sun, just to say goodbye.'

Ik scheer m'n onderbenen tot en met m'n knieën. Maar ik vind het zo raar, kale onderbenen en blonde haartjes op m'n bovenbenen XD Dus soms doe ik het wel.

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42