• Laatst zei zo'n meisje dat ze ook haar bovenbenen scheerde en ik zat echt van huh wtf dat hoeft toch helemaal niet met kleine blonde haartjes? :'D Maar volgens haar was het heel normaal ofzo?

Dus mijn vraag was; doen jullie dat?

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Ja...Omdat ik een erg bleke huid heb en dan zwarte haartjes :'D
    Het ziet er gewoon niet uit ^-^

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Oke en ik maar denken dat dat abnormaal was ofzo haha :'D

Maar bij mij is het ook niet nodig (:

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Assassin schreef:
    Ik doe het niet. Tot en met mijn knieeen.

Never run out of reasons to smile...

Ik soms, alleen als ik m´n bikini veel aan ga hebben. Anders niet hoor, ook niet bij een korte broek. Die haartjes vallen toch niet zo op bij mij.

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Ja, maar ik ben ook half Turks, dus ik heb sws veel donkere haren.

I live for the applause, you will die for it.

Dat deed ik tot dat mijn mama zei dat het helemaal niet nodig was. :'D
    Nu staat er dus haar dat in feite niet opvalt, maar ik ben het niet gewoon en het irriteert dus wel als ik naar mijn benen kijk. Ik denk dat ik het binnenkort toch wel weer afdoe. ^-^

Let the Night embrace you

Normaal doe je eerst je onderbenen een hele tijd en je bovenbenen pas een hele tijd later...

Has no one told you she's not breathing?

Ik doe het wel, ik heb best donkere haartjes op mijn benen. En als ik toch dat scheermes in mijn handen heb, vind ik het een kleine moeite om te doen.

Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

Soms doe ik 't wel.

"I shut my eyes in order to see.'

Martyr schreef:
    Ja, maar ik heb daar donkere haren :')

Ik doe het wel ^^. Soms toch, afhankelijk wat ik aandoe, 'k weet dat ze niet zo zichtbaar zijn voor andere mensen maar toch :'D.Omdat het zo'n goed weer was deze week heb ik dat altijd gedaan zodat ik mooi in shortjes kan lopen ^^.
    Als ik nu een iets langere rok ofzo die tot ongeveer mijn knieën komt doe ik dat niet :'D

[ bericht aangepast op 25 april 2011 - 17:21 ]

If you had never come out of the blue, I would've stay

Assassin schreef:
    Ik doe het niet. Tot en met mijn knieeen.

Nee, niet scheren. Ik had er alleen best wel veel, en je zag het ook nogal. Dus toen ben ik er een maand geleden met ontharingscreme eroverheen gegaan, en nu is het echt een stuk minder. En blond en zacht, en geen stoppels zoals bij het scheren 8D

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Nope en de helft van de tijd mijn onderbenen ook niet x']

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Soms wel, soms niet.

Moonshine, take us to the stars tonight ~