• Ja een vriendin heeft een relatie met een jongen. Nou, ik kwam erachter dat die jongen tien andere vriendinnetjes heeft. Ik dacht om het haar te vertellen, maar wat als ze me niet zou geloven? Ik wil het graag vertellen maar. Is dat wel een goed idee?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik weet niet, ligt eraan of je echt goede vriendinnen bent. Als je een goede band hebt, is het vaak beter te geloven dan dat je bijv. incidenten vroeger met elkaar hebt gehad.
    Ik zou het vertellen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik zou eerst bewijs proberen te krijgen, zwart op wit. Ik weet alleen niet hoe.. :/


    No growth of the heart is ever a waste

    Hem pushen het zelf te vertellen?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Silmarillion schreef:
    Hem pushen het zelf te vertellen?


    Geprobeerd, maar hij wilt het niet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik zal gewoon eerst naar andere vriendinnen gaan en vragen of hun hetzelfde vinden en dan zou ik naar die vriendin zelf gaan.

    Zoals C18 zegt, probeer eerst bewijs te krijgen. Zeg het daarna tegen je vriendin, want dit kan je moeilijk voor je houden..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Als je 100, maar dan ook écht 100% zeker weet dat hij '10 andere vriendinnetjes heeft' dan zou ik het zeggen. Als zij erachterkomt dat jij het al die tijd wist, dan ben jij de lul.


    To infinity and beyond •