• Dat Harry Potter bijna afgelopen is. Ik bedoel, ik ben er mee opgegroeid. Ik zat echt als zes-jarige of zo in mijn broek te schijten bij deel 1 haha!
    En ik weet nu al dat ik me verrot ga janken als Deathly Hallows 2 afgelopen is. Het maakte deel uit van mijn opvoeding! :'D Ben heel erg benieuwd naar het einde, though. Maar het is zo jammer dat er hierna afgelopen is. Ik ga de boeken maar weer eens lezen...

    Jullie ook al verdrietig? :'D


    Caution first, always.

    Rumour schreef:
    Jep, ik vind het echt zo jammer ik ben opgegroeid met Harry, dus ik ga hem best missen ):


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik kan de films zelfs mee praten (engels, geen NL die is saai!)!!! Zo verslaafd ben ik eraan, ook de boeken kan ik zo!
    Ik ga dikke vette tranen laten bij de film!!!!!! :'(

    Love Hp! <33


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Niet meer.
    Toen ik het laatste boek had uitgelezen had ik wel zo'n verschrikkelijk gevoel, en toen moest ik ook huilen. (Ik was 12, ofzo). Ik had echt het gevoel alsof er zo'n heel groot deel van mijn jeugd was afgesloten.
    Maar de films heb ik nooit echt wat gevonden...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ja, inderdaad. Ik ben er ook mee opgegroeid en ik vind die boeken en films zo geweldig. Ik vind het echt jammer dat het nu afgelopen is. ;o

    Ik kan me geen leven voorstellen zonder te wachten op de nieuwe Harry Potter film ;$


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Prongs schreef:
    Vooral toen de boeken eindigden was ik verdrietig. Ik heb niet echt een band met de films c:

    Same.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben er ook mee opgegroeid(heart2). Ik ga het zo hard missen, waarschijnlijk ga ik het jaar na DH2 denken dat er nog een komt, ik ben het nu zo gewoon.(no_chears)(no_chears)


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Nee, ik heb deel 1 van Deathly Hallows ook nog niet gezien (:
    Ik heb wel alle boeken gelezen.


    Destroy what destroys you.

    Dat had ik eerder bij het boek, de films zijn voor mij niet zo belangrijk.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Same here... Maar Harry Potter zal in mijn hoofd nooit afgelopen zijn.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Same here =D
    Ik ga gewoon kei hart janken tijdens die film en heb dan gewoon schijt aan al die mensen ;3

    Ik hoef alleen nog
    1 , 3 en 7.2 te halen =D
    2 heb ik al video x]
    want dvd was toen nie zo popie volgens mij xd

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 21:19 ]


    =

    Ja,

    Toen de eerste film er was durfde ik niet eens het laatste stuk te zien. Ik vond het zo eng dat Krinkel zijn hoofd kon omdraaien en dat daar opeens Voldemort was xD

    Ik denk ook dat ik ga huilen aan het einde (huil)


    Dobby is a Free elf!

    Rowling moet maar een nieuw boek schrijven (; -ook over hp-

    ik vind het ook echt jammer.. Ik ga het missen.


    Me so good.

    Ik vind het jammer dat het afgelopen is, maar ik zal er in mijn hoofd toch nog mee bezig zijn en ik denk andere mensen ook ...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Mijn allereerste boek was The Goblet of Fire en ik kwam er maar niet doorheen. Dat eerste hoofdstuk is do-de-lijk saai! Na 4 pogingen heb ik mezelf er doorheen gesleept en las ik deel 4.. Daarna 1,2,3 toen nog een keer vier. toen 3, toen 5, toen 2, toen 6, toen 4, toen 3 en toen 7. toen nog een keer 7 en nog een keer en toen alles nog een keer achter elkaar. Lekkere volgorde :P


    Have you ever been alone in a crowded room?