• Dat Harry Potter bijna afgelopen is. Ik bedoel, ik ben er mee opgegroeid. Ik zat echt als zes-jarige of zo in mijn broek te schijten bij deel 1 haha!
    En ik weet nu al dat ik me verrot ga janken als Deathly Hallows 2 afgelopen is. Het maakte deel uit van mijn opvoeding! :'D Ben heel erg benieuwd naar het einde, though. Maar het is zo jammer dat er hierna afgelopen is. Ik ga de boeken maar weer eens lezen...

    Jullie ook al verdrietig? :'D


    Caution first, always.

    Minaethiel schreef:
    ik vind het wel jammer dat het bijna afgelopen is...
    maar ik denk dat na HP wel weer iets anders komt wat helemaal een hype (ofzo><) word in de wereld kwa film...


    Twilight in elk geval niet x)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cataracs schreef:
    Jep, ik vind het echt zo jammer ik ben opgegroeid met Harry, dus ik ga hem best missen ):


    I was an angel living in the garden of evil

    Nu je het zegt.. je gaat je toch aan die karakters hechten. I mean like; ik heb Harry Potter en de Steen der Wijzen in groep 4 gelezen. Ik zit nu in de 5e. Dat is dus.. 10 jaar! Hmm Harry, I'll miss u.


    It's time to be happy again.

    Toch wel missen, maar niet huilen ... Ik kende de boeken vanaf het begin en lang voor de films kwamen, dus het is wel jammer dat het dan toch ineens zo echt afgelopen is. Had ik ook met het laatste boek. Maar goed, het blijft bestaan en ik laat m'n kinderen ze later ook gewoon lezen. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ach ja, in 2012 zal de Hongerspelen wel een hype zijn. (;
    Maar ik ga Harry Potter echt wel missen. Ik pinkte wel een traantje weg toen ik het laatste boek uit had.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cthulhu schreef:
    Toch wel missen, maar niet huilen ... Ik kende de boeken vanaf het begin en lang voor de films kwamen, dus het is wel jammer dat het dan toch ineens zo echt afgelopen is. Had ik ook met het laatste boek. Maar goed, het blijft bestaan en ik laat m'n kinderen ze later ook gewoon lezen. ;D

    Ga ik ook doen


    Define "good".

    Same here...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik zal ook serieus huilend de bios uit komen. Thanks Voldy hebben we nog fanfictions dus het zal nooit helemaal uitkomen.
    Of we gaan JKR kidnappen. Gnagna.
    Evil.
    Maar ik ben er ook mee opgegroeid, boeken, bios, dvds, zelfs nog videos !


    Jeah, being a Slytherin is just something I can't change. So be it.

    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)


    Proud to be part of a fandom

    Pfffff, nog maar 21 dagen en dan is het 15 juli. Ik zie hem denk ik pas maanden later, gelukkig. Ik wil nog niet dat het einde nu al in zicht is.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Omg je neemt me de woorden uit de mond!
    En ik wil gewoon de trailer niet zien, omdat ik dan echt besef dat het gedaan is...


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb de aller eerste twee ofzo gezien? En Deathly Hallows 1 volgens mij. Ik haatte harry potter eigenlijk, omdat ik er kinder trauma's aan over hield. something like you had. Maar ik vond Deathly Hallows 1 eigenlijk wel echt vet leuk. Ik ga part 2 ook kijken. (krul)


    Smile and live.