• Ik vond dit op Tumblr en het leek me wel interessant c: Als het echt is tenminste c:

    Afijn, ik vind dat ze dat goed hebben gedaan. Wat vinden jullie ?



    Klik


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik zag hem gisteren al en ik kwijlde hem al dood. Het is echt trouwens. Kijk maar op de site van EW.
    Precies hoe ik ze voorstelde _o_


    SLOAN.

    Ik vind ze awesome!


    We're all dancing to the same sad song.

    Komt er een film van? O_o

    Zouden ze ook Nederlandse meisjes aannemen voor de rol van Rue? (A)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Komt er een film van? O_o

    Zouden ze ook Nederlandse meisjes aannemen voor de rol van Rue? (A)

    Haha, ja, da's al een tijdje bekend c: En sorry, maar volgens mij hebben ze de volledige cast al (A)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Josh is sooo handsome :9~:9~:9~:9~:9~


    SLOAN.

    Prongs schreef:
    (...)
    Haha, ja, da's al een tijdje bekend c: En sorry, maar volgens mij hebben ze de volledige cast al (A)

    Nou zeg )= Zijn ze ook al aan het filmen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Nou zeg )= Zijn ze ook al aan het filmen?

    Geen idee c: denk van wel, aangezien die film uitkomt in 2012 of zo c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Oh man, ik vind die Peeta echt waaaay too knap voor zijn personage in het boek :'D En sowieso veel te gespierd. Maargoed, that's Amercia..

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 10:06 ]


    ars moriendi

    Ik vind die jongen, die blonde die denk ik peeta moet zijn, er veel te oud uit zien. Ik vind Gale er dan nog jonger uitzien. Sorry, mijn mening.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik had me Gale echt heel anders voorgesteld... Hij en Katniss lijken helemaal niet zo erg op elkaar en dat had eigenlijk wel gemoeten vind ik.
    Maar die andere twee lijken best wel, ze matchen wel met het beeld dat ik van ze had!

    Ik lees geen hungergames, maar misschien ga ik de film wel zien...

    Ik moet die film zien:9~


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het ziet er al veel beter uit nu ze hun haar geverfd hebben en hun kostuums aan hebben. Eerst was ik niet helemaal zeker van Gale, maar nu ik een paar foto's heb gezien kan ik wel begrijpen waarom Liam gecast is. Trouwens, Suzanne Collins zal ze wel voor een reden gecast hebben.

    Ik had trouwens gelezen dat ze op dit moment de Capitol scenes aan het filmen zijn(krul)

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 10:44 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ahw, ik had ze me totáal anders voorgesteld.. Maar Peeta en Gale zijn wel hot*O*


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik had ze anders voorgesteld, maar ik MOET die film zien! :9~