• ik zat daarnet een appel te eten voor de tv, en mijn hond stond voor de bank te kwijlen. En tien minuten laten lag de hele vloer onder het kwijl, en je zag echt het kwijl uit haar (het is een teefje) mond druppelen, iell.
    en aangezien ik nogal dom ben, kan iemand mij uitleggen waarom honden kwijlen? wat gebeurd er dan precies in het lichaam8D


    Expect the unexpected

    Worden die speeksel klieren niet gestimuleerd door het zien van eten om speeksel aan te maken zodat ze beter kunnen kauwen ... of zo? XD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    haha, het water loopt in de mond bij de hond rijmt
    die honden vinden dat ook lekker


    Don't dream your life, but live your dream!

    Creation schreef:
    Worden die speeksel klieren niet gestimuleerd door het zien van eten om speeksel aan te maken zodat ze beter kunnen kauwen ... of zo? XD


    Dat en ze geilen er gewoon op basicly. :'D
    Ik heb een Amerikaanse Bulldog en die kan ook behoorlijk kwijlen als ze iets lekkers ziet/ruikt. Echt met hele slierten aan de zijkanten van d'r bek. Smerig, maar ik lach me altijd suf om zulke dingen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vengenz schreef:
    (...)

    Dat en ze geilen er gewoon op basicly. :'D
    Ik heb een Amerikaanse Bulldog en die kan ook behoorlijk kwijlen als ze iets lekkers ziet/ruikt. Echt met hele slierten aan de zijkanten van d'r bek. Smerig, maar ik lach me altijd suf om zulke dingen.


    hahahah, ik moest ook keihard lachen. 'T is echt een dom gezicht, van die slijmerige vieze slierten!


    Expect the unexpected

    Realy i have no ideaaa

    Vengenz schreef:
    (...)

    Dat en ze geilen er gewoon op basicly. :'D
    Ik heb een Amerikaanse Bulldog en die kan ook behoorlijk kwijlen als ze iets lekkers ziet/ruikt. Echt met hele slierten aan de zijkanten van d'r bek. Smerig, maar ik lach me altijd suf om zulke dingen.

    Ik vind dat echt vies haha :'D


    -

    JackyDaniels schreef:
    (...)
    Ik vind dat echt vies haha :'D


    Is het ook, maar het is toch lachen? :'D
    Met die domme blik van d'r ook erbij. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Of er wordt speeksel aangemaakt voor het eten of ze zweet gewoon heel erg. (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Vengenz schreef:
    (...)

    Is het ook, maar het is toch lachen? :'D
    Met die domme blik van d'r ook erbij. :'D

    En haar sexy onderbroekje hahaha (wbw)


    -

    JackyDaniels schreef:
    (...)
    En haar sexy onderbroekje hahaha (wbw)


    Haha, ja die hoeft ze nu niet meer aan. Stringloze Tequila, wederom. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vengenz schreef:
    (...)

    Haha, ja die hoeft ze nu niet meer aan. Stringloze Tequila, wederom. (no_chears)

    Awhhh wat jammer (joehoe)


    -

    Honden kwijlen omdat ze niet, zoals mensen, kunnen zweten. Dat is afkoeling voor hun.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Honden kwijlen omdat ze niet, zoals mensen, kunnen zweten. Dat is afkoeling voor hun.


    Ook als ze iets lekkers zien hoor. :P
    En honden hijgen om te zweten, omdat de zweetklieren op de tong zitten.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.