• Dat Harry Potter bijna afgelopen is. Ik bedoel, ik ben er mee opgegroeid. Ik zat echt als zes-jarige of zo in mijn broek te schijten bij deel 1 haha!
    En ik weet nu al dat ik me verrot ga janken als Deathly Hallows 2 afgelopen is. Het maakte deel uit van mijn opvoeding! :'D Ben heel erg benieuwd naar het einde, though. Maar het is zo jammer dat er hierna afgelopen is. Ik ga de boeken maar weer eens lezen...

    Jullie ook al verdrietig? :'D


    Caution first, always.

    GeniusFerb schreef:
    Nope


    Kill them with kindness.

    Volgens mij kan, bijna, niemand zonder Harry Potter. En terecht, het is zo geweldig. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Guitarros schreef:
    Owja, dat is wel jammers.
    Ik vind Harry Potter wel leuk, maar ben niet echt een fan ofzo.
    Dus voor mij maakt het niet echt veel uit.
    Wel jammer vooor jouw, smeek d'r om nog een boek :P


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ben niet verdrietig ofzo. maar het is wel jammer dat het al bijna is geeindigd ):


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik vind Harry Potter niet zo leuk dus ja

    Uhuh, ik ga echt huilen en klappen nadat ik die film voor de eerste keer zag. Oh, ik ga het echt missen. Heel ons gezin houdt van Harry Potter en dat maakt gelijk deel uit van ons gezin ofzo. (krul) Het wordt echt wennen.

    Ik ben de enige in ons gezin die er naar kijkt. De anderen vinden tovenaars, vampiers, wolven, halfvamps enzo maar belachelijk. Ik kijk dus alles in mijn eentje en misschien moet ik ook wel huilen :$


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ga ook echt huilen, dat weet ik zeker, best wel cheesy eigenlijk, maargoed. Ik heb deel 1 10 jaar geleden voor mijn achtste verjaardag gekregen en toen waren de films er zelfs nog niet, en vanaf het eerste hoofdstuk was ik al meteen verkocht. En ik herinner me ook nog het nieuws toen mijn moeder zei dat ze er films van gingen maken, dat vond ik toen zo gaaf, haha (: En het is voor mij nog eens extra symbolisch, want het eindigt precies in het jaar dat ik 18 ben geworden, zucht, dat is echt een officieel einde van mijn jeugd ):. Naja, ik bewaar de boeken/dvd's en ik kijk ze wel gewoon weer wanneer ik daar behoefte aan heb, haha x'd.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik vind het wel een rare gedachtes. Ik heb alle films gezien. Ik weet nog goed dat ik toen ik klein was. Altijd als ik toen zondag ochtend wakker werd. En het was voor 9.00 uur dan zette ik altijd een van de DVD's op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind het heel jammer, ookal ben ik nog maar een jaar fan...


    Define "good".

    Subconscious schreef:
    Jep, ik vind het echt zo jammer ik ben opgegroeid met Harry, dus ik ga hem best missen ):


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Nog niet,
    maar ik zal wel wenen, dat weet ik nu al xD


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hetzelfde hier. Ik heb de eerste twee gezien toen ik 8 jaar was en ben er, net zoals jij, mee opgegroeid. Maar: The magic will never end ^^


    Live life limitless.

    We gaan gewoon allemaal aan JK Rowlings been hangen en nooit meer los laten tot ze nog een boek schrijft :'D wedden dat dat lukt? ze moet wel met 3/4 van de wereld aan haar been :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    ik vind het wel jammer dat het bijna afgelopen is...
    maar ik denk dat na HP wel weer iets anders komt wat helemaal een hype (ofzo><) word in de wereld kwa film...


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James