• ik zit nu lekker een bosche bol te eten :Y) en geniet er helemaal van alleen ik voel me tegelijkertijd zo schuldig ! ik voel e heel erg dik.
    ik kan er wel om huilen. de ene keer voel ik me goeden de andere keer voel ik me echt dik heel erg. af en toe lijkt mijn spiegel wel een lach spiegel (alleen kan ik er niet om lachen) ik zie mezelf niet helder. ik voel me heel erg dik. ik heb geen anorexia dat weet ik zeker maar ik voel me alleen zo hopeloos verdrietig.

    ik heb vandaag 1 chocoladje op een bosche bol en patat. want ik had een feestje. maar zaterdag dan ga ik waarschijnlijk uit eten en morgen wil mijn moeder waarschijnlijk pannekoeken maken. maar ik kan wel bijna huilen als ik daar aan denk en ik voel me hopeloos.

    ik wil gewoon een mooi figuur. ik ben nu 1.86 en weeg 52. en de ene keer ben ik heel te vreden en de andere keer weer niet. en ik heb het gevoel alsof ik na deze week (als ik al die lekkere dingen op heb) dat ik dan bijv. 5 kilo ben bij gekomen en dat ik er dan niet meer van af kan en dat ik dan voor altijd dik blijf. kunnen julie me helpen ? want ik voel me zo echt hopeloos.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Kind je lijd aan ondergewicht!
    niks je niet schuldig voelen zorg maar eerst dat er een paar kilo's bijkomen.

    trollycullen schreef:
    ik ben ook 1.86 en rond dat gewicht en ik weeg te weinig als het goed is volgens de dokter mag je rond de 55 en 60 wege. niet zeuren dus:P


    Die dokter van jou is raar. 55 Kilo zit ze nog in het ondergewicht klasse. Ik ben zelf 1.67 en ik weeg 61 kilo misschien zelfs 1 of 2 kilo meer en heb een bmi van 22, dus gezond gewicht. Ik denk zeg maar niet dat als je in de 1.80 zit dat je tussen de 55 en 60 kilo moet zitten. Dan moet je tussen de 70 en de 80 kilo zitten wil je een gezond gewicht hebben. En nu ik hier toch over praat, ik heb zo'n lekkere chocola beneden liggen. Ik ga die reep op smikkelen =D


    Love sheds light one the darkest of times

    ja julie hebben gelijk.thanxx : )


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Als dat al dik is, zou ik dood moeten gaan aan overgewicht kind :'D
    Ik ben 1.73m lang en weeg ongeveer 65. Nou, ik zit prima in mijn vel hoor _O_


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Je bent echt superlang (sorry D: ik ben 1.68, dus dat van jou is voor mij heel lang) en weegt minder dan ik, je bent echt niet te zwaar.
    Ik zou niet te onzeker over jezelf zijn, je bent echt niet te dik.


    Destroy what destroys you.

    Je hebt ondergewicht, dus dat je te dik bent moet je zeker niet denken!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Insomniac schreef:
    Volgens mij, al spuug je niet, en zie dit niet als belediging, lijd je wel aan een soort anorexia. In ieder geval qua zelfbeeld. :/


    Ligt and Darkness are both very different..

    Je weegt véél te weining.


    I need you like a heart needs a beat

    Gast, serieus hou op, je hebt ondergewicht.


    ars moriendi

    Stel je niet aan, je bent slank

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 22:35 ]


    No regrets, just love

    WHAT THE ACTUAL FUCK. :|


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Je bent veel te licht en heel jong. Bedenk je heel goed, dat als je nu gaat afvallen, dat dat over een paar jaar er allemaal driedubbel dwars aankomt, omdat je nog in de groei zit en die shit. Niet doen dus.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    wat? jij te dik? echt niet!
    ik ben 1.68 en ik weeg 60kg en dat is goed :o
    je moet je echt geen zorgen maken joh!


    Fooled ya!

    Kuyt schreef:
    Gast, serieus hou op, je hebt ondergewicht.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Lieve schat,, jij moet aankomen,, voel je nergens schuldig van.. Eet lekker wat je wilt en hoeveel je wilt.
    Misschien denk je dat je geen anorexia hebt, maar volgens mij lijd je er wel onder.
    Sterkte..:S


    I will be.