• ik zit nu lekker een bosche bol te eten :Y) en geniet er helemaal van alleen ik voel me tegelijkertijd zo schuldig ! ik voel e heel erg dik.
    ik kan er wel om huilen. de ene keer voel ik me goeden de andere keer voel ik me echt dik heel erg. af en toe lijkt mijn spiegel wel een lach spiegel (alleen kan ik er niet om lachen) ik zie mezelf niet helder. ik voel me heel erg dik. ik heb geen anorexia dat weet ik zeker maar ik voel me alleen zo hopeloos verdrietig.

    ik heb vandaag 1 chocoladje op een bosche bol en patat. want ik had een feestje. maar zaterdag dan ga ik waarschijnlijk uit eten en morgen wil mijn moeder waarschijnlijk pannekoeken maken. maar ik kan wel bijna huilen als ik daar aan denk en ik voel me hopeloos.

    ik wil gewoon een mooi figuur. ik ben nu 1.86 en weeg 52. en de ene keer ben ik heel te vreden en de andere keer weer niet. en ik heb het gevoel alsof ik na deze week (als ik al die lekkere dingen op heb) dat ik dan bijv. 5 kilo ben bij gekomen en dat ik er dan niet meer van af kan en dat ik dan voor altijd dik blijf. kunnen julie me helpen ? want ik voel me zo echt hopeloos.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    ja kwa gedachten wel.
    het zit eigelijk gewoon in mijn achterhoofd.
    en het komt met flaagen terug de ne keer is het er weer en de andere keer weer niet.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    volgens mij heb je inderdaad ondergewicht en ben je zéker niet te dik. eerder te dun!

    lovelianne schreef:
    ja kwa gedachten wel.
    het zit eigelijk gewoon in mijn achterhoofd.
    en het komt met flaagen terug de ne keer is het er weer en de andere keer weer niet.


    Ik zou er eens met je dokter over praten, want dat is niet gezond om daar mee rond te lopen. Je mag dan misschien wel niet het stereotype overgeven hebben, je weegt wel véél te weinig voor jouw lengte en lichaam.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Je weegt te weinig. Misschien naar een dokter gaan? Vanwege dat je zo denkt. Zo'n iemand heeft er verstand van.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik ben ook 1.86 en rond dat gewicht en ik weeg te weinig als het goed is volgens de dokter mag je rond de 55 en 60 wege. niet zeuren dus:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben 20 centimeter kleiner en weeg zelfs 54, jij bent écht niet te dik want ik zit in het midden van gezond gewicht en jij bent dus echt nevernooit te zwaar! Volgens mij zit je zelfs in het ondergewicht...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Uhhm, jij weegt veel te weinig?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    dudette, je ideale gewicht is 72,9.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Volgens de bmi meter heb je ernstig ondergewicht(bmi=15, staat bij dat het schadelijk is voor je gezondheid en bij een gezond bmi van 20 zou je 70 kilo mogen wegen)
    Ik ken wel mensen met dezelde lengte gewicht verhouding en als je jezelf met zo'n lichaam dik vind dan heb je echt een serieus probleem. En ook al eet je wel veel en denk je niet dat je anorexia hebt, heb je wel last van een laagzelfbeeld/minderwaardigheids complex. Ik zou een bezoekje aan de dokter doen.


    When love is not madness, it is not love

    urhm je bent echt niet te dik hoor,
    want dat zou betekenen dat ik nog dikker zou zijn.
    weest blij met jezelf, je bent echt niet dik!


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Jij bent écht níét dik!

    Ik ben 1.70 en weeg 63. Dat is toch wel een stuk dikker!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    het klinkt misschien hard...
    maar ik vind dat je niet moet zeuren...
    want als je zo'n mooi figuur hebt, dan moet je niet gaan zeggen dat je dik bent!
    ik heb daar zo'n hekel aan!
    dat vind ik persoonlijk geen respect voor alle mensen die WEL dik zijn (zoals ik)
    ik ben 1,64 en over de 80 kilo!!
    dus je moet gewoon lekker van je bossebol genieten en niet zoveel over je lichaam inzitten...

    I'm just saying


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik ben 1.70 en ben 49 kilo en mijn arts zegt dat ik veel te licht ben dus maak je voooral geen zorgen! Je bent namelijk alles behalve zwaar.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    http://www.voedingscentrum.nl/nl/bmi-meter.aspx
    Ik heb even jou bmi berekend met dit programma hier boven en dat zegt dat je te licht voor je lengte bent. Een goed Bmi zit tussen de 21 en 24 in en je zit nu op een bmi van 15, dus als ik jou was zou ik nog ff een paar van die bosse bollen naar binnen werken en zo veel mogelijk lekkere dingen. En niet bang zijn dat je te dik wordt. Want dat wordt je echt niet zo snel xD


    Love sheds light one the darkest of times

    ijskoffie schreef:
    dat is helemaal niet zwaar joh!
    ik ben 1.62 en weeg 47, dat scheelt dus maar 5! :O


    Omg, Ga eten ofzeuuww..


    Firm believer of all that is magic