• Ik heb een groot probleem. Ik ben over mijn oren verlieft op een jongen. hij is denk ik ook op mij. we kennen elkaar al een jaar en half. Een paar weken geleden, gingen we naar een privéfuif, en daar hebben we gekust. ik voelde me super! Maar dan, een paar dagen geleden heeft hij gevraagd of ik geen zin had om een film bij zijn thuis te gaan kijken. Ik heb ingestemd, hij is mijn lover. ik ben zo verlieft op hem! We hebben bij zijn thuis een film kijken en dan, weer gekust. maar nu weet ik niet, zijn we samen? of toch niet? als ik bij deze vraag denk, kruipt mijn buik ineen omdat ik er bang voor ben. Hij heeft me niet gevraagd van : "Wil je mijn vriendinnetje zijn?" dat niet, maar is er dan wat?


    Art is never finished, just forgotten.

    het is aan (;


    It even took me by surprise

    Daar kunnen wij niet over oordelen, vraag het hem eens? (;


    You'll never dream alone. <3

    Just ask, gurl.

    Je kan het best vragen 'Hoe zit het nu tussen ons?".


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    vraag hem gewoon ; zijn we nu samen eigenlijk ?


    everybody needs a song.

    Hmm, Het hoeft nog niet aan te zijn. Wacht gewoon nog even af, Misschien vraagt hij je nog. En anders vraag je het hem na (:


    Sometimes it's best not to care.

    Boyiloveyou schreef:
    vraag hem gewoon ; zijn we nu samen eigenlijk ?

    Dat kan ik je niet zeggen, ik wil geen valse hoop inpraten.
    Bij veel relaties is er overigens geen sprake van de zin 'is het aan'? Maar je kan het hem vragen, om verwarring uit de weg te helpen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Boyiloveyou schreef:
    vraag hem gewoon ; zijn we nu samen eigenlijk ?


    None but ourselves can free our minds.

    misschien moet je de volgende keer als je met hem kust zacht in zijn oor fluisteren; hebben we nu iets ;$?

    wat dacht je daarvan?


    i know you'll be my paparazzi *

    Het is aan hoor (:


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Conspiracy schreef:
    Just ask, gurl.


    I need you like a heart needs a beat

    Aurelia schreef:
    Dat kan ik je niet zeggen, ik wil geen valse hoop inpraten.
    Bij veel relaties is er overigens geen sprake van de zin 'is het aan'? Maar je kan het hem vragen, om verwarring uit de weg te helpen.
    ja idd.. wij hebben die zin niet gebruikt.. bij mij was het behoorlijk raar enzo.. maar wel grappig ik kan het me nog steeds herinneren x'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Niie , je kan het hem beter zelf vragen . Want als ik zou zeggen ; Ja . En het is niet zo , heb je veel verdriet en heb ik je valse hoop gegeven .
    Just Ask ;)
    xx

    je kan het hem inderdaad gewoon maar beter vragen, anders heb je straks hoop op iets wat helemaal niet zo is...


    Never forget the things that make you smile